کد خبر: 888847
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری
رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز اصلی دستگاه ها و مراکز تخصصی استان مدیریت جامع است. دستگاه ها و مراکز تخصصی با جلسات هماهنگی از موازی کاری جلوگیری کنند.

دکتر اسماعیل پیرعلی روز یکشنبه 10 آذر در نشست تخصصی پارک علم و فناوری و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با موضوع مرکز تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوای استان با بیان اینکه 18 شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباط در پارک علم و فناوری استان فعالیت دارند افزود: توانمند سازی این شرکت های نوپا با استفاده از منابع مشترک و اعطای تسهیلات ارزان قیمت می تواند زمینه اشتغال مختصصان و دانش آموختگان حوزه فناوری اطلاعات را فراهم آورد. رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپای فاوای استان در پارک علم و فناوری با حمایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته و برگزاری رویدادهای آموزشی و تخصصی در این مرکز، ظرفیت ها و توانمندی های استان شناسایی و حمایت خواهد شد.

مهندس مرتضی بلالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این جلسه ورود تسهیل گران را به حوزه ICT را حلقه مفقوده این حوزه دانست و افزود: استفاده از وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا سقف 1 میلیارد ریال تسهیلات 4 درصد، برای شرکت های نوپای فعال در حوزه فناوری اطلاعات از طریق پست بانک و صندوق قرض الحسنه کارآفرینی امید یکی از را ههای حمایت از این شرکت ها برای تولید محتوا و نرم افزار است. مهندس بلالی یکی دیگر از منابع حمایتی را استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی عنوان نمود و گفت: به کسب و کار هایی که بتوانند در مناطق روستایی شغل ایجاد کنند، در روستاهای محروم و عشایری تسهیلات با سود 4 درصد، سایر روستاها 6 درصد و برای شهرهای زیر 6000 نفر تسهیلات با سود 10 درصد اعطا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر