کد خبر: 888755
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با برگزاری دوره های توانمندسازی در این استان فعالان صنعت گردشگری تقویت می شوند .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قادر تقی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ابلاغ دوره های توانمندسازی از دفتر مطالعات آموزش گردشگری سازمان و ضرورت برگزاری دوره ها ، برنامه ریزی به منظور برگزاری دوره ها طبق زمان بندی مناسب تا پایان سال جاری از اولویت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بر این اساس جلسه شورای آموزشی با حضور موسسات دارای مجوز از سازمان و کارشناسان مرتبط گردشگری و با محوریت برنامه اقتصاد مقاومتی در رابطه با برگزاری دوره ها در معاونت گردشگری استان اردبیل تشکیل و همچنین هر یک از این دوره ها با توجه به تخصص موسسات تقسیم بندی شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی و مدرسان برجسته در حوزه صنعت گردشگری ضروری است بیان کرد: موسسات آموزشی این امر را به عنوان یکی از اهداف اصلی دنبال کرده و نسبت به ثبت نام جامعه هدف اقدام می کنند.

تقی زاده اضافه کرد: دوره هایی که جهت برگزاری از سازمان ارسال شده شامل دوره آموزشی عوامل اجرایی و کارکنان واحدهای بین راهی، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی ،عوامل پلیس انتظامی و راهور، عوامل اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر و عوامل مستقر در پایانه های مرزی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر