کد خبر: 888753
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طبق برنامه ریزهای صورت گرفته 180 کیلومتر از جاده ‌های این استان روکش آسفالت می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: امسال روکش آسفالت در 37 کیلومتر از راه های استان انجام شده است.

وی افزود: این در حالی است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای اجرای 122 کیلومتر روکش آسفالت با پیمانکاران قرارداد منعقد کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ابلاغ دیرهنگام اعتبارات باعث از دست دادن زمان برای این کار شده است ولی اگر اعتبارات این طرح عمرانی 100 درصد تخصیص یابد می‌توان طبق برنامه 180 کیلومتر از جاده های استان را روکش آسفالت کرد.

رحمتی با بیان اینکه سردسیر بودن منطقه و شرایط اقلیمی اردبیل موجب محدویت فصل کاری در این استان است، گفت: در حال حاضر کارخانه‌های آسفالت تعطیل است و هم اکنون به دلیل شرایط جوی امکان انجام روکش آسفالت وجود ندارد.

وی تصریح کرد: همچنین برای درزگیری 130 کیلومتر از محورها مواصلاتی استان قرارداد منعقد شده ولی تاکنون 25 کیلومتر از آن اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به درخواست‌های مکرر شهروندان در تجدید خط ‌کشی محورها اظهار کرد: از ابتدای سال جاری یک هزار و 560 کیلومتر راه شریانی در استان رنگ سرد و در 110 کیلومتر رنگ گرم اجرا شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر