کد خبر: 888730
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
مدیر کل بنیاد البرز:
مدیر کل بنیاد البرز گفت: ایثارگری‌های رزمندگان مسیحی در طول جنگ تحمیلی، جلوه باشکوهی از همگرایی ادیان در نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و محمدعلی نجفی استاندار البرز به همراه جمعی از مسئولین و خادمان شهدا به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های شهدا و ایثارگران به دیدار خانواده گرامی شهید مسیحی ملیس ابرام گلپاشین رفته و از نزدیک با آنان به گفتگو پرداختند و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

ابراهیم طاهرنژاد در این با تبریک سال نو میلادی به این خانواده عزیز و با بیان اینکه شهادت مؤلفه‌ای قدرتمند در برابر تهدیدات دشمنان است گفت: ایران اسلامی به پشتوانه خون شهدا و ایستادگی ملت شهیدپرور همچنان در اوج قلل عزت و افتخار ایستاده است.

وی در ادامه افزود: ایثارگری‌های رزمندگان مسیحی در طول جنگ تحمیلی، جلوه باشکوهی از همگرایی ادیان در نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان با تأکید بر اینکه مسئله شهید و شهادت میراثی عظیمی است که به ما رسیده است گفت: فرهنگ ایثار و شهادت امروز در جای‌جای جهان در حال انتشار است، ترویج این میراث گران‌بها امروز بر عهده مسئولین و امت شهیدپرور است تا این فرهنگ عظیم به نسل آینده انتقال پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار