کد خبر: 888653
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
فرمانده قرارگاه قدس ثارالله (ع):
فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه قدس گفت: فتنه‌گران با خیانت به ملت و شهدا زمینه امیدواری دشمنان را به وجود آورده و درصدد تخریب عقاید ملت بودند.

سردار حسن حسن‌زاده در مراسم بزرگداشت 9 دی که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) چهاردانگه از سوی پایگاه‌های بسیج شهدای گلشهر و مرصاد حوزه 273 جعفر طیار برگزار شد، اظهار کرد: فتنه‌گران در فتنه 88 با خیانت به ملت و خون شهدای این سرزمین، درصدد جلب رضایت و باور دشمنان و تخریب عقاید ملت ایران بودند.

وی با تشریح ابعاد مختلفی از فتنه بیان کرد: فتنه 88 نه اولین فتنه به وجود آمده در نظام انقلاب اسلامی بود و نه آخرین این توطئه‌های دشمنان نظام خواهد بود؛ هر روز توطئه‌های دشمن رنگ و بوی نو پیدا می‌کند.

فرمانده قرارگاه قدس ثارالله (ع) افزود: 9 دی که روز بصیرت و پیوند ملت با رهبری و میثاق با ولایت و به‌عنوان روز تبلور و اقتدار ملت ما شناخته‌ شده، دارای عظمت و بزرگی خاصی است که در این روز ملت ایران اسلامی کار بزرگی را انجام دادند که باید سال‌ها به ابعاد مختلف فتنه 88 پرداخت و آن را شناخت که چه خطری کشور و نظام را تهدید می‌کرد.

حسن‌زاده با اشاره به فتنه‌های گذشته تأکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ما شاهد قائله و فتنه کردستان، گنبد، ماجرای طبس، کودتای نوژه، هشت سال جنگ تحمیلی و ترورهای منافقین کوردل در دهه 60 در این سرزمین و ده‌ها توطئه و فتنه دیگر بودند.

وی افزود: ماجرای بنی‌صدر و فتنه‌ای که او به پا کرد، ماجرای مهدی هاشمی، فتنه استقلال کردستان، فتنه 78 و قائله کوی دانشگاه، فتنه داعش و فتنه برهم‌ریختن خط مقاومت و ... همه این توطئه‌ها بیانگر این است که انقلاب اسلامی تمام فتنه‌ها و معادلات استکبار را در جهان برهم زده و آن‌ها به دنبال راهی برای ضربه‌زدن به نظام ایران اسلامی هستند.

فرمانده قرارگاه قدس ثارالله (ع) تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در جایگاهی ایستاده که هر نقشه و توطئه‌ای که در خصوص ایران و منطقه‌ای که ایران در آن قرار گرفته و در اطراف آن علیه این نظام و انقلاب بخواهد به وجود آید و شکل بگیرد را با شکست مواجهه می‌سازد.

حسن‌زاده با طرح این سؤال که انقلاب اسلامی چه ویژگی دارد که این‌همه پیروزی و موفقیت را برابر استکبار به دست آورده، تأکید کرد: به‌فرموده امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی در امتداد انقلاب امام حسین (ع) و ادامه‌دهنده شهدای کربلاست.

وی افزود: با کالبدشکافی فتنه 88 می‌توان پیش‌بینی کرد که آن موقعی که دشمنان انقلاب اسلامی مأیوس شوند، شاهد کاهش فتنه‌انگیزی دشمنان خواهیم بود و حتی شاید این فتنه‌ها پایان بپذیرد.

فرمانده قرارگاه قدس ثارالله (ع) تأکید کرد: هیچ‌کدام از فتنه‌های رخ‌داده اتفاقی نبوده، بلکه با برنامه‌ریزی‌ها و با اراده دشمنان خارجی و خودفروختگان داخلی و با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های غربی‌ها و کشورهای مرتجع عرب به وقوع پیوسته است.

حسن‌زاده با تشریح ابعاد دیگری از فتنه و اسناد به‌دست‌آمده از سران فتنه گفت: کسانی که مکانیسم انتخابات را مخدوش کردند و آن را زیر سؤال بردند، خودشان هشت سال رئیس‌جمهوری یا نخست ‌وزیر و از افراد تصمیم‌گیرنده و حاکم بر جامعه بودند و درنهایت کمیته صیانت از انتخابات را راه‌اندازی کردند.

وی افزود: یکی از سران فتنه سه سال قبل از انتخابات، 36 هزار نفر را سامان‌دهی کرده بود تا در زمان انتخابات به خیابان‌ها بریزند و ناامنی به وجود آورند و بر این نکته بارها اشاره‌ و تأکید کرده بود.

فرمانده قرارگاه قدس ثارالله (ع) تأکید کرد: اهداف فتنه‌گران، اهداف سیاسی و انتخاباتی نبود؛ آن‌ها به دنبال ضربه‌زدن به نظام و تغییر در انقلاب اسلامی و از بین‌‌بردن اصل ولایت فقیه بودند؛ فتنه‌گران بزرگ‌ترین خوش‌خدمتی که می‌توانستند به دشمن کنند و خیانتی که به ملت ایران کردند، این بود که دشمن را امیدوار و ملت را مأیوس کنند.

حسن‌زاده اظهار کرد: هدف اصلی دشمن در فتنه‌های گذشته و آینده، براندازی نظام و انقلاب اسلامی و تغییر ماهیت نظام، از بین‌بردن وحدت و اتحاد بین مردم و مسؤولان نظام بوده و هست.

وی افزود: مردم در 9 دی ثابت کردند ولایت‌مدار و پشتیبان ولایت فقیه هستند؛ مردم آگاه و با بصیرت میثاق محکمی با ولایت برقرار کردند و هر چه فتنه‌گران دشمن را امیدوار کرده بودند، ملت آن‌ها را ناامید و مأیوس نمودند.

فرمانده قرارگاه قدس ثارالله (ع) با بیان اینکه فتنه‌های جدیدتری باز هم در راه بوده و شکل و شمایل آن در حال تغییر است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی همانند دوران پیروزی انقلاب اسلامی بود، 9 دی مانع از تخریب باورهای دینی مردم شد.

 

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر