کد خبر: 888634
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
حاجی‌صادقی:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ۹ دی عاشورای انقلاب اسلامی در برابر فتنه بود، گفت: نهم دی کمتر از ۲۲ بهمن نیست چرا که در آن زمان در برابر رژیم پهلوی و در زمان نهم دی در برابر فتنه ایستادگی کردیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم حماسه عظیم نهم دی ماه در شهرکرد اظهار داشت: حماسه نهم دی معجزه الهی به‌ دست امت اسلامی در برابر بزرگترین فتنه‌ای بود که آمده بود انقلاب را بسوزاند.

وی افزود: حماسه نهم دی تجلی غیرت دینی و عاشورای مردم در برابر حمله دشمنان بود، حماسه نهم دی استقامت امت اسلامی، غلبه گفتمان ایستادگی در برابر دشمنان، تجلی، تبری و تولی امت اسلامی و تجلی آیات فراوان قرآن بود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: استکبار با همه توان آمده بود تا چراغ انقلاب را خاموش کند اما اراده الهی این بود که انقلاب را آماده نهضت ظهور کند، نهم دی تجلی بصیرتی بود که همه بصیرت‌ها از او نشأت گرفته است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه 9 دی عاشورای انقلاب اسلامی در برابر فتنه بود، خاطرنشان کرد: نهم دی کمتر از 22 بهمن نیست چرا که در آن زمان در برابر رژیم پهلوی و در زمان نهم دی در برابر فتنه ایستادگی کردیم، فتنه‌ای که طراحی ان 10 سال زمان برده است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: همه و همه از این فتنه حمایت کردند چرا که مطمئن بودند انقلاب اسلامی روزهای آخرش را سپری می‌کند و قصد داشتند از دورن انقلاب را نابود کنند. اما نهم دی حماسه‌ای خلق شد که این فتنه را از بین برد.

حاجی‌صادقی ادامه داد: در فتنه 88 حدود 8 ماه عملیات انجام دادند و به مقدسات و اعتقادات ما حمله کردند و شعارهای انحرافی سر دادند اما حماسه 9 دی فتنه 88 را خاموش کرد، گرامیداشت حماسه نهم دی فقط گرامیداشت یک حادثه نیست بلکه نهم دی شروع بی‌پایان است.

وی افزود: نهم دی ولایتمداری و میثاق با امام و شهدا است و بدانید و مطمئن باشید که مردم ما همه سختی‌‌ها را تحمل می‌کنند حتی نامهربانی برخی از دوستان و یاران دیرینه انقلاب را تحمل می‌کنند اما اگر روزی مقابل ماهیت دینی و ولایت فقیه‌شان بایستند در مقابلشان می‌ایستند و کوتاه نمی‌آیند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به پیام‌های نهم دی بیان کرد: نخستین پیام حمایت مردم از رهبری و سر دادن شعارهایی همچون ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده بود، در فتنه 88 سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه‌های 29 خردادماه بسیار سنگین بود.

حاجی‌صادقی ادامه داد: دومین پیام حماسه نهم دی پیام امت اسلامی به مسئولان بود که از مسئولان پایبندی به ارکان انقلاب، ولی‌فقیه و ماهیت دینی را خواستند، مسئولان باید قدرشناس این مردم باشند چراکه امت اسلامی انقلابشان را صادر و انقلاب یمن و حزب الله‌های سراسر عالم را فعال کردند. دشمن بداند ما در برابر تحریم‌ها مانند کسی هستیم که آب را بر او بستند اما باز هم مقاومت کرد و زنان ما مانند بانویی هستند که به اصارت رفت اما ذلت را تحمل نکرد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما فتنه‌های دهه پنجاه، شصت، هفتاد و از همه مهمتر فتنه دهه 80 را داشتیم اما باز هم باید مراقب فتنه‌های بعدی باشیم. دشمن می‌خواهد از به کارگیری عناصر داخلی ارکان انقلاب را مورد تعرض قرار دهد و جهت گیری جوانان را ما را تغییر دهد. دشمن به دنبال تغییر ذائقه مردم است.

حاجی‌صادقی بیان کرد: دشمن به دنبال این است که محاسبات نخبگان و دانشگاهیان و حوزویان ما این باشد که با گفتمان سازش نه مقاومت سیاست‌های جهان منافع مردم تأمین می‌شود. مسئله اقتصادی هم برای ما مهم است اما اقتصادی که با تیکه بر اقتصاد مقاومتی باشد نه اینکه ببینیم تجارت دنیا چه می‌گوید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر