کد خبر: 888633
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز مطالبه اصلی جوانان شغل و تأمین هزینه ازدواج است که با برنامه‌ریزی دقیق این مشکلات باید رفع شود.
جعفر مردانی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اظهار داشت: استان به‌واسطه شرایط آب و هوایی و فاصله از دریا به عنوان استان چهار فصل در کشور و جهان آنگونه که باید شناسانده نشده است. در صورتی‌که استان به خوبی شناسانده شده بود می‌توانستیم میزبان تمامی تیم‌های ورزشی باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ورزشکاران در استان بیان کرد: متأسفانه ما نتوانستیم تیم‌های ورزشی را حمایت کنیم به همین علت ورزشکاران استان در استان‌های همجوار فعالیت و با نام آن استان‌ها در مسابقات شرکت می‌کنند.

مردانی با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی در بین مسئولان خاطرنشان کرد: در صورت وجود وحدت و همدلی بین مسئولان می‌توان زمینه پیشرفت را فراهم کرد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از تجربه و دانش پیشکسوتان در حوزه ورزش از سوی مدیر جدید تصریح کرد: همچنین ورزش بانوان در استان نیز نیازمند نگاه ویژه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز مطالبه اصلی جوانان شغل و تأمین هزینه ازدواج است، ادامه داد: انتظار است با حضور مرتب در جلسات مشکلات جوانان بیان و رفع شوند.

مردانی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد ظرفیت خوبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند، بیان کرد: زیرساخت‌های مناسب در حوزه ورزش و جوانان فراهم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر