کد خبر: 888519
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
مدیر کمیته امداد سیریک خبر داد
مدیر کمیته امداد سیریک گفت: برای بیش از ۵۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی در سیریک فرصت اشتغالزایی ایجاد شده است.

مدیر کمیته امداد سیریک گفت: برای بیش از ۵۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی در سیریک فرصت اشتغالزایی ایجاد شده است.

یعقوب برخورداری بیان داشت: در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و با هدف اشتغالزایی خانوارهای تحت پوشش شهرستان، ۲۵۰ طرح در شهرستان در حال اجراست که برای ۵۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری ، طرح ها و پروژه های بیشتری در جهت اشتغال مددجویان به بهره برداری خواهد رسید افزود: ۲۵۰ طرح دیگر هم تا پایان سال به بهره برداری می رسد برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و یکصد میلیون تومان واگذار شده است. با اجرای این طرح ها برای ۳۰۰ نفر بطور مستقیم و ۵۵۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)شهرستان سیریک یادآور شد: بیشتر طرح های اجرا شده در بخش های شیلات ، کشاورزی، صنعتی ، مشاغل خانگی و اصناف است

وی اضافه کرد : شهرستان سیریک یکی از شهرستان های ۱۳ گانه هرمزگان است که دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای در حوزه اقتصادی در بخش های دریایی، تجارت، صید و صیادی ، پرورش انواع آبزیان و میگو، گردشگری و توریسم است که هنوز علی رغم همه این ظرفیت ها بسیاری از مردم از فقر اقتصادی و بیکاری رنج می برند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر