کد خبر: 888518
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل خبر داد
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: 12 باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی دراستان اردبیل در سه سال اخیر تکمیل و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رباب عزیزخانی در نشستی با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل مشارکت خیرین در این پروژه های عمرانی را قابل تحسین دانست و افزود: در ساخت، تکمیل و تجهیز این کتابخانه ها فرمانداران و بانک پاسارگاد و بنیاد علمی آموزشی قلم چی مشارکت کردند.

وی به افتتاح کتابخانه مرکزی بیله سوار با 95 درصد پیشرفت فیزیکی و کتابخانه عمومی روستای شام اسبی اردبیل با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در ماه های آینده اشاره کرد و گفت: تکمیل این پروژه ها نیازمند حمایت مسوولان استان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل همچنین تکمیل و تجهیز سالن همایش کتابخانه مرکزی اردبیل را از جمله مهم ترین نیازهای عمرانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان دانست.

وی اظهار کرد: در صورت حمایت مسوولان و افتتاح این سالن شاهد برگزاری بسیاری از مراسم فرهنگی و استانی در این مرکز خواهیم بود.

عزیزخانی بیان کرد: 13 باب کتابخانه عمومی نهادی و هفت باب کتابخانه عمومی مشارکتی در اردبیل فعال است و در این کتابخانه ها به بیش از 17 هزار و 400نفر خدمات ارائه می شود.

بهروز ندایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل هم در این نشست به اهمیت کتابخانه های عمومی در توسعه فرهنگی و علمی اشاره کرد و گفت: با رشد و کمی و توسعه کیفی کتابخانه های عمومی شاهد کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی و بزه های کیفری خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر