کد خبر: 888516
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خبر داد
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با اجرای شبکه برق هوشمند تا پایان امسال ۳۰ نقطه هوشمند در سطح استان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسن محمدی در جلسه اختتامیه نظارت و ارزیابی عالیه شرکت توانیر در حوزه بهره‌برداری در اردبیل اظهار داشت: در ارتباط با هوشمندسازی شبکه برق در استان تاکنون اقدامات مناسبی انجام یافته که انتظار می‌رود با اجرای شبکه برق هوشمند تا پایان امسال 30 نقطه هوشمند در سطح استان داشته باشیم و سال آینده این نقاط را به 160 برسانیم.

وی افزود: برطرف‌سازی نقاط ضعف موجود از اقداماتی است که به عنوان شاخص در حوزه GIS مورد توجه قرار گرفته و این اقدامات سبب شده که در استان اردبیل با روند بسیار مناسبی پیش رفته و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مسئله حائز اهمیت بسیار است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به این که شرکت توزیع برق استان جزو شرکت‌های برتر این حوزه است گفت: خوشبختانه این موضوع یک نقطه قوت بسیار مهم برای ما محسوب می‌شود که به همین منظور نیاز است در ارتباط با حوزه برق‌رسانی و هوشمندسازی اقدامات مورد نظر توسعه یابد.

محمدی اظهار کرد: در حال حاضر در ارتباط با کاهش تلفات، فعالیت جهادی بسیار خوبی انجام شده و در مستندسازی موارد قابل بهبودی بود و پروژه کابل خود نگهدار پروژه خوبی اجرا شده که برای ادامه روند این پروژه‌ها تلاش می‌شود تا خروجی‌های مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود برای جلب رضایت عموم مردم و تامین امکانات و تجهیزات اولیه تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند تا بتوانیم با حل مشکلات در این زمینه به تمامی اهداف خود در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم پیشگام عمل کنیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر