کد خبر: 888515
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
کریمی نائب رئیس کمیسیون کشاورزی:
نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: احداث سدهاى معيشتى گام مهمی برای رفع مشکلات کشاورزان و در حوزه كشاورزى يك ضرورت و حيات بخش است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رضا کریمی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بنا به محدوديت هاى منابع مالى و فقدان رديف هاى اعتبارى اين مهم انجام نمى پذيرفت که خوشبختانه با پيشنهاد كميسيون كشاورزى، آب و منابع طبيعى و تصويب نمايندگان مجلس شوراى اسلامى اين امكان فراهم شد.

 وی ادامه داد: اميدواريم متوليان بخش كشاورزى استان اردبیل، اين فرصت طلايى را از دست نداده و كمر همت به خرج داده و با كار جهادى مشكلات موجود در اين حوزه را مرتفع كنند تا کشاورزان در سال «اقتصادی مقاومتی؛ تولید و اشتغال» انگیزه مضاعفی برای فعالیت های خود داشته باشند.

 کریمی با اشاره به تاثیرگذاری این مصوبه در رونق اقتصادی منطقه تصریح کرد: قطعاً اين اقدام نقش اساسى در توسعه و رونق اقتصادى منطقه و افزايش درآمد روستائيان ايفا خواهد كرد.

 نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار کرد: کشاورزان محور اقتصاد روستایی هستند پس باید مسئولان استان هم، همسو با نمایندگان در جهت مرتفع کردن مشکلات آنها گام های تاثیرگذار بردارند.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نقش کشاورزان در تولید و رونق اقتصادی غیر قابل انکار است بنابراین باید برای رفع مشکلات و مسائل این قشر زحمت کش، همت مضاعف و کار مضاعف به خرج داد که تصویب احداث سدهای معیشتی گام مهمی در این زمینه است.

 کریمی با بیان اینکه استان اردبیل به نوعی استان کشاورز محور بوده و محصولات کشاورزی در افزایش تولید ناخالص داخلی استان نقش مهمی دارند، اظهار کرد: در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مسائل کشاورزان را پیگیر هستم به همین جهت از فعالان حوزه کشاورزی می خواهم مشکلات این حوزه را همراه با ارائه راهکارها به دفاتر ارتباطات مردمی بنده انتقال دهند تا پیگیر شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر