کد خبر: 888103
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
حمله به گرانی، سنت ایرانی
از سربازی تا ارزبازی در خاطرات یک فرد موفق
در هفته‌های گذشته با وجود افزایش قیمت دلار، تقاضا برای خرید بیشتر شده است. طبق عادت مألوف ما ایرانی‌ها جلوی هر مغازه‌ای که اجناسش گران شود صف می‌بندیم. حالا که این موضوع دارد به یک سنّت تبدیل می‌شود و همه ساله در این فصل افزایش قیمت دلار را هم داریم، می‌توانیم استفاده بهینه‌ای از ماجرا بکنیم و با نامگذاری یک روز به عنوان «روز ملی دلار» در این ایام، هر سال آیین گرامیداشت دلار را توسط دلاردوستان عزیز به جای آوریم. برنامه‌هایی که می‌توانیم در روز ملی دلار برگزار کنیم به این شرح پیشنهاد می‌شود:
- پخش شیرینی و شکلات در صف‌های خرید دلار در جلوی صرافی‌ها و بانک‌ها برای شادی مردم و ضمناً جلوگیری از افتادن فشار خون مردم به جهت ماندن طولانی‌مدت در صف‌ها
- ترویج شعار «هر ایرانی یک دلار» و تبلیغ روی بیلبوردهای شهری
- برگزاری همایش با دعوت از مسئولان اقتصادی برای توضیح اهمیت ذخیره‌سازی دلار در خانه! مسئولان عزیز می‌توانند از تجربه‌های موفق خودشان در این زمینه برای مردم صحبت کنند!
- انتشار کتاب خاطرات افراد موفق، می‌توانیم از بابک زنجانی شروع کنیم و خاطراتش را با عنوان «به خاطر یک مشت دلار» منتشر کنیم که در آن تعریف کند چگونه از سربازی در بانک مرکزی به ارزبازی رسید!
- تهیه مقدمات جشن بزرگ رسیدن دلار به 5000 تومان!
سایر برنامه‌های روز ملی دلار در آینده توسط ستاد مربوطه اعلام می‌شود!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر