کد خبر: 887891
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
رئیس شورای استان اردبیل:
رئیس شورای استان اردبیل گفت: استقلال در فعالیت و حرکت رو به جلو در شوراها نباید به هیچ وجه مخدوش شده و یا نسبت به این جایگاه عده‌ای بی‌تفاوت باشند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حق‌وردی کریمی در مراسم تجلیل و هم‌اندیشی با اعضای شورای چهارم و پنجم استان اردبیل اظهار کرد: در چهار دوره قبلی شورای شهر اعضا به فراخور و توان و تخصص خود سعی کردند در این جایگاه موثر و راهگشا در حل مشکلات مردم باشند چرا که شوراها از یک پایگاه و پشتوانه فراگیر مردمی برخودار هستند و این جایگاه باید مورد توجه و صیانت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با انباشتی از مطالبات و درخواست‌های مردمی در حل مشکلات و معضلات در روستاها، بخش‌ها، شهرها و سطح شهرستان و استان روبرو هستیم خاطرنشان کرد: مردم به شورای پنجم بسیار امیدوار هستند تا با توجه به حضور نیروهای متخصص و کارآمد بتوان در این عرصه موفق عمل کرد.

عضو شورای شهرستان نمین گفت: در نشستی که با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار خواهیم داشت به برخی از درخواست‌ها و مطالبات به حق خواهیم پرداخت که در این بین باید فضای مناسب‌تری برای شورای استان در پیگیری امور مردم حتی در سطح ملی فراهم آید.

کریمی به ضعف و کاستی‌های منابع اعتباری شورای استان اشاره کرد و بیان داشت: به رغم آنکه شورای استان از اعتبارات قابل توجهی برخوردار نیست ولی ما در حد وسع و توان سعی خواهیم کرد در مسیر گره‌گشایی از مشکلات مردم در سایه تعامل با شوراهای شهرستان، بخش و روستاها گام برداریم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر