کد خبر: 887889
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
نماینده مشگین‌شهر در شورای استان اردبیل:
نماینده شهرستان مشگین‌شهر در شورای استان اردبیل گفت: به دلایل نامعلوم در صدور حکم شهردار جدید مشگین‌شهر تاخیر و تعللی را شاهد هستیم که به هیچ وجه این تاخیر قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فریدون محمدی  در مراسم تجلیل و هم‌اندیشی با اعضای شورای چهارم و پنجم استان اردبیل اظهار کرد: با گذشت پنج ماه از فعالیت شورای پنجم هنوز حکم شهردار مشگین‌شهر صادر نشده در حالی که باید با صدور حکم شهردار جدید شاهد برنامه‌ریزی و هدفگذاری شورا و شهرداری برای سال آینده باشیم.

وی با بیان اینکه این بی‌توجهی‌ها و غفلت‌ها به ضرر مردم بوده و جز سردرگمی هیچ نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریعتر مسئولان استانی نسبت به صدور حکم شهردار جدید مشگین‌شهر اقدامی عملی و واقعی انجام دهند.

عضو شورای شهر مشگین‌شهر به سابقه و دیرینگی مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: بی‌توجهی مسئولان استانی و شهرستانی به مشگین‌شهر به عنوان قدیمی‌ترین و کهن‌ترین شهر استان اردبیل قابل قبول و پذیرش نیست و باید در این فرآیند تغییری جدی اتفاق بیفتد.

محمدی با اشاره به اینکه منتخبان مردم مشگین‌شهر در پارلمان محلی هم قسم هستند تا با احصای مشکلات شهر در طول 4 سال نسبت به حل این معضلات اقدامی عملی انجام دهند بیان کرد: ما در سایه تعامل، همراهی و همکاری مسئولان شهرستان و استان قادر خواهیم بود در پیشبرد امور شهر در تمامی حوزه‌ها موفق عمل کنیم.

وی به نبود ساختمانی مناسب برای فعالیت شورای شهر مشگین‌شهر اشاره کرد و اظهار داشت: ساختمان فعلی به هیچ وجه در شان و جایگاه منتخبین مردم نیست و امیدواریم با عنایت فرمانداری مشگین‌شهر ساختمانی مناسب در اختیار اعضای پارلمان محلی قرار گیرد.

محمدی همچنین به جایگاه شورای استان در پیگیری مطالبات مردم از طریق مسئولان کشوری و مدیران استانی اشاره و خاطرنشان کرد: باید از فرصت چهار ساله نهایت بهره را ببریم تا با خدمتگزاری صادقانه و در عین حال تعامل مصبت با نهادها و دستگاه‌های مختلف بتوانیم کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر نهاد شورا از نوجوانی پا به جوانی گذاشته و وارد بیستمین سال حیات خود شده است تصریح کرد: امیدواریم شورای پنجم با تلاش‌ها و مساعدت خود بتواند تهدیدهای موجود بر سر راه شوراها را به فرصت تبدیل کرده و زمینه رشد و شکوفایی نهادها را بیش از پیش فراهم کنند.

نماینده شهرستان مشگین‌شهر در شورای استان اردبیل با اشاره به اینکه جایگاه شورا آنطور که باید در بین مسئولان و نهادهای اجرایی کشور تبیین و تشریح نشده است اضافه کرد: ضروری است با ایجاد فضایی مناسب اعضای شورا بتوانند مصوبات خود را به طور مستقیم تصویب و از آن دفاع کنند.

محمدی انتظار مردم از منتخبین شوراها را دفاع از حق و حقوق مسلم‌شان اعلام کرد و افزود: امیدواریم با پایان یافتن چهار سال خدمت در شورا شرمنده مردم نشده و با فعالیت منطقی و پیش بردن اهداف شورا جایگاه آن را بیش از پیش ترقی دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر