کد خبر: 887885
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
مدیرکل استاندارد استان اردبیل:
مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت:‌ حضور کارشناسان استاندارد در مدارس و ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد در میان دانش‌آموزان از سیاست‌های ترویج فرهنگ استاندارد می‌باشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، هاشم علایی در جلسه بررسی اقدامات فرهنگی در راستای توسعه استانداردسازی در اردبیل اظهار داشت: یکی از سیاست‌های ترویج فرهنگ استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران حضور کارشناسان استاندارد در مدارس و پرداختن به اهمیت استانداردسازی محصولات و خدمات در میان دانش‌آموزان بوده تا آن ها بهتر با مقوله استاندارد آشنا شوند.

وی تصریح کرد:‌ در همین راستا و به منظور اطلاع‌رسانی در حوزه استاندارد کارشناسان اداره کل استاندارد استان اردبیل در دبیرستان دخترانه فضیلت و نور در میان دانش‌آموزان  پایه هفتم و نهم متوسطه حضور یافته و مطالبی در راستای آشنایی با استاندارد مطالبی ارائه کردند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: در این دیدار که با حضور معلمان و دانش‌آموزان انجام گرفت، کارشناسان اداره کل استاندارد استان اردبیل به تشریح وظایف اداره کل استاندارد پرداخته واز نزدیک برای دانش‌آموزان در رابطه با مسائل و مفاهیم استاندارد و نقش استاندارد در سلامتی جامعه پرداختند.

علایی در مورد  مباحثی که با حضور کارشناسان  اداره کل استاندارد به آن پرداخته شد، افزود: توجه به علامت استاندارد مواد غذایی در موقع خرید از بوفه مدارس، خرید نوشت افزار استاندارد، نحوه اطلاع رسانی  به اداره کل استاندارد استان در برخورد با محصولات  غیر استاندارد و آشنایی با  تلفن گویای فعال در این حوزه و نیز استفاده از خدمات سامانه پیامک استاندارد با ارسال کد ده رقمی زیر علامت استاندارد از جمله مباحث است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل آگاه سازی خانواده‌ها از مزایای استفاده از محصولات استاندارد شده توسط دانش‌آموزان را از دیگر اهداف این برنامه‌ها دانست و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با توسعه اقدامات در این حوزه فرهنگ استاندارد و استفاده مردم از کالاهای استاندارد را در استان توسعه و گسترش دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر