کد خبر: 887614
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هفت میلیارد و 710 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری از سوی این نهاد انقلابی به متقاضیان در نقاط مختلف این استان پرداخت شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هفت میلیارد و 710 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری از سوی این نهاد انقلابی به متقاضیان در نقاط مختلف این استان پرداخت شد.

سرهنگ پاسدار علی فراهانی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: این میزان تسهیلات در 2 بخش اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به متقاضیان پرداخت شده است.
وی، سقف تسهیلات اشتغالزایی سپاه روح الله را 150 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات با نرخ 10 درصد به متقاضیان پرداخت می شود که از ابتدای امسال 63 نفر از نقاط مختلف استان مرکزی از این تسهیلات بهره مند شده اند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در مجموع 17 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبارات تسهیلات اقتصاد مقاومتی و بیش از 11 میلیارد ریال اعتبارات تسهیلات صنایع تبدیلی این نهاد انقلابی است و کسانی که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند می توانند طرح های خود را در اسرع وقت به سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان ارائه کنند.
وی، پرورش مرغ بومی، پرورش قارچ، پروش ماهی، کاشت زعفران و پرورش دام سنگین را از مهمترین طرح های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال در مجموع 15 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به متقاضیان پرداخت شود.
سرهنگ پاسدار فراهانی پرداخت تسهیلات بلاعوض در راستای آبرسانی روستایی، بخش های مختلف کشاورزی، ساخت خانه محروم، خانه عالم و غسالخانه و لایروبی قنوات به شرط حمایت نهادهای دولتی را از دیگر برنامه های این نهاد انقلابی دانست.
وی، اشاعه فرهنگ و سنت قرض‌الحسنه، ترویج زندگی اسلامی و حمایت از راه اندازی صنایع کوچک و زودبازده را از جمله اهداف بسیج سازندگی سپاه روح الله عنوان کرد و گفت: حل مشکل بیکاری و تقویت بنیه اقتصادی مردم یکی از مهمترین خواسته های رهبر معظم انقلاب است و این نهاد انقلابی نیز همه برنامه های خود را در راستای تحقق منویات معظم له تدوین کرده و بخش قابل توجهی از منابع سپاه در راستای اشتغالزایی به کار گرفته می شود.
در سال 1379 قشر بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد و به دنبال آن هم اردوهای جهادی با اعزام دانش آموزان و دانشجویان در ایام تعطیلات به مناطق محروم با هدف محرومیت زدایی راه اندازی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر