کد خبر: 887105
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
راهداران به مثابه فرشته های نجات
مدیر کل راه و ترابری استان سمنان از واگذاری راهداری به بخش خصوصی به عنوان یک اقدام و طرح مهم که برای نخستین بار از استان سمنان کلیدخورد نام برد.
عبدالمجید نژاد صفوی در آئین گرامیداشت روز راهدار اظهار کرد: راهداران این استان، علی رغم همه مشکلاتی که دارند  در سخت ترین شرایط وظایف خود را به نحو احسن به انجام رساندند.

وی واگذاری راهداری به بخش خصوصی را افتخاری در کارنامه کاری این اداره کل دانست و افزود: یکی از هدفگذاری ها و افتخارات ما این است که امور فرهنگی را نیز در سطح جاده های استان به خوبی پیش ببریم.

مدیر کل راه و ترابری استان سمنان وی با بیان اینکه ایجاد سکوهای نماز؛ پارک های راهدار و نامگذاری تقاطع های غیر هم سطح استان به نام شهدا از افتخارات ماست تصریح کرد: امروز به نقطه ای رسیدیم که درصد تقصیرات جاده ای در تصادفات بسیار ناچیز شده است.

نژاد صفوی با بیان اینکه هزینه های راهسازی بسیار بالاست و از این رو عزم جدی همگان را می طلبد ا ز مسئولان عالی استان درخواست می کرد  تا درزمینه  کاهش مشکلات و افزایش کیفیت معیشتی راهداران این اداره کل را همراهی کنند.

دکتر خباز؛ استاندار سمنان نیز در این آیین گفت: در مسیر جاده های استان مجموعه ای در حال خدمت رسانی هستند که راهداران در این بین نقشی اساسی و تاثیر گذار دارند.

استاندار سمنان سمنان با بیان اینکه مردم در جاده های استان با دیدن راهداران احساس آرامش می کنند  افزود: راهداران به مثابه فرشته نجات افراد مصیبت زده و در راه مانده عمل می کنند.

خباز با بیان اینکه راهدار خوب و مدیریت مطلوب می تواند موجب آرامش خاطر و آسایش مسافران در جاده ها شود اظهار امیدواری کرد: استانداری بتواند با کمک دیگر مسئولان بخشی از مشکلات راهداران استان را بکاهند.

در این آیین تعدادی از راهداران نمونه استان با حضور دکتر خباز ؛ استاندار سمنان تجلیل شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار