کد خبر: 886997
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
استاندار استان مرکزی عنوان نمود:
استاندار استان مرکزی بر استفاده از توان مردمی و خیران برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اراک تاکید کرد.

استاندار استان مرکزی بر استفاده از توان مردمی و خیران برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اراک تاکید کرد.

سید علی آقازاده استاندا مرکزی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: با توجه به محدودیت اعتباری دولت و شهرداری ها، بهره گیری از توان خیران در ساخت مدرسه، مساجد و اماکن عمومی باید بارور شود.
وی اظهار کرد: ظرفیت مردمی و خیران در کنار اعتبارات دولتی برای ساخت باغ موزه های دفاع مقدس نقش مهمی در ثبت و ضبط وقایع انقلاب و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان به همراه دارد.
وی ادامه داد: شهرداری اراک برای ساخت باغ موزه این شهرستان باید به نسبت اعتباراتی که سالیانه برای آن تخصیص می یابد برای ساخت و تکمیل گالری های باغ موزه دفاع مقدس این شهرستان اختصاص دهد.
نماینده مردم اراک، کمیحان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: حفظ و حراست از آثار و دستاوردهای دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و بیمه کردن این قشر در برابر توطئه های دشمنان امری مهم و ضروری است.
علی اکبر کریمی افزود: رزمندگان انقلاب اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با بهره گیری از روحیه فرهنگ و شهادت توانست در برابر دشمنان اسلام و انقلاب به پیروزی دست یابد و امروز نیز ترویج این فرهنگ برای ایستادگی در برابر توطئه دشمنان امری حیاتی به شمار می رود.
وی ادامه داد: با توجه به زمان بر بودن ساخت باغ موزه دفاع مقدس می توان با تهیه کتاب از خاطرات شهدا و ایثارگران جوانان با روش و سبک زندگی آنان آشنا کرد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: صحنه های زیبایی از دلاوری ها و رشادت ها در دوران دفاع مقدس به وقوع پیوسته است که بنیاد حفظ و آثار و نشر دفاع مقدس باید با حفظ و حراست از این آثار فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را به نسل جوان و نسل های بعدی انقلاب منتقل کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر