کد خبر: 886987
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
صادق خرازی و حمیدرضا آصفی در یادداشت هایی جداگانه عملکرد حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را قابل تقدیر ارزیابی کردند.
به گزارش خبرآنلاین، در این روزها که محمد سلطانی فر جایگزین حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است، چهره های مطبوعاتی و اهالی رسانه با نوشتن یادداشت هایی در خبرگزاری ها یا صفحات مجازی به ارزیابی عملکرد او مدت پنج سالی که در معاونت مطبوعاتی بود پرداخته‌اند.


صادق خرازی و حمیدرضا آصفی دو تن از چهره های سیاسی و مطبوعاتی کشور هم در یادداشت هایی عملکرد انتظامی را در معاونت مطبوعاتی قابل تقدیر دانستند.

در یادداشت صادق خرازی سفیر و معاون پیشین نمایندگی ایران در سازمان ملل درباره عملکرد حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی که در ایسنا منتشر شده، آمده است:

«مدیریت حسین انتظامی از جهات مختلف قابل تقدیر است.

دوران مدیریت حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را باید دوران احیاکننده شأن و موقعیت خاص معاونت مطبوعاتی نامید.

او در این پنج سال گذشته با تمام توان خود و با نگاه پیشرو و نوگرای خود تلاش کرد، شأن تازه‌ای به معاونت مطبوعاتی ببخشد.

بزعم اینجانب می‌توان این دوره از معاونت مطبوعاتی را دوران ‌مدرن شدن این معاونت نامید.»

حمیدرضا آصفی به برخی از اقدامات حسین انتظامی در مدت چهار سال فعالیت در معاونت مطبوعاتی اشاره و از او به عنوان «فردی از جنس رسانه، همراه با رسانه و حامی رسانه» یاد کرد.

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان و مشاور امور بین‌المللی فدراسیون فوتبال در یادداشتی که در ایسنا نوشته است، برای حسین انتظامی آورده است:

«برای این کمترین که نزدیک به چهل سال است که به نوعی دستی بر آتش رسانه داشته‌ام، دکتر حسین انتظامی فردی است از جنس رسانه، همراه با رسانه و حامی رسانه.

از ابتدای فعالیت خود در ستاد تبلیغات از سال ۵۹ تاکنون با کنشگران رسانه‌ای کم و بیش آشنا هستیم. حسین انتظامی در رفتار حرفه‌ای خود، بسیار متوازن و حتی‌المقدور فارغ از دسته‌بندی و گرایشات خطی است.

فردی به شدت اخلاق‌محور و با صبر و حوصله مثال‌زدنی که لازمه کار در عرصه رسانه است. بسیار خلاق که کمتر از خود واکنش عصبی نشان می‌دهد و احساسات بر فعالیت حرفه‌ای او غالب نیست.

حسین انتظامی در مدت چهار سال فعالیت خود به اقدامات مهمی دست زده است که فقط به ذکر سه نمونه از آن اشاره می‌کنم.

۱- تسریع در امر واگذاری مجوزها، الکترونیک کردن آن‌ها و پرهیز از تطویل در پروسه این امر مهم. به گونه‌ای که انجام امور اکنون به ثلث زمان و یا حتی کمتر تقلیل پیدا کرده است.

۲- شفافیت در پرداخت یارانه مطبوعات به گونه‌ای که عدالت و ضابطه جایگزین رابطه گردد.

۳- فعال‌تر کردن دیپلماسی رسانه‌ای تبادل هیات‌های رسانه‌ای با کشورهای مختلف و استفاده از ظرفیت گسترده رسانه‌ها در تأمین منافع ملی. موارد دیگری نیز می‌توان برشمرد که صرفا به این نکات اشاره گردید.

برای دکتر حسین انتظامی مدیر کارآمد رسانه در هر کجا که باشد آرزوی توفیق کرده. ان‌شاءالله خدمات بیشتری برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. والسلام»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار