کد خبر: 886960
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس خبر داد
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا می تواند در طول یکسال 10 میلیارد ریال صرفه جویی اعتباری برای شهر داشته باشد.

افراسیاب بیچرانلو به تصویب طرح برون سپاری جمع آوری تفکیک زباله از مبدا اشاره کرد و افزود: شهرداری مکلف است در اسرع وقت نسبت به برگزاری مناقصه برای تفکیک زباله از مبدا ، ایجاد ایستگاه و استفاده از فناوری اقدام کند.

وی به واگذاری طرح تفکیک زباله از مبدا به بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی به مبلغ 20 میلیارد ریال است.

وی افزود: عملیات آسفالت 800 هزار متر مربع از معابر فردیس با کمک یک موسسه خیریه کلید خورده و قرار است در مدت 4 سال با صرف 5 میلیارد تومان هزینه خرید قیر این معابر آسفالت شود.

وی با اشاره به ساماندهی و جمع آوری دستفروشان در هسته مرکزی (بلوار شهدای فردیس) گفت: ساماندهی دستفروشان در بودجه سال 96 مصوب شده که برون سپاری شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: انجام مناقصه برون سپاری سد معبر،پلیس ساختمان در کمیسیون خدمات شهر با 5 رای مورد موافقت قرار گرفت و جهت اقدامات بعدی به شورای اجرایی شد.

بیچرانلو افزود: دو سوله بحران در فردیس وجود دارد و شهرداری موظف شد که سوله های بحران را برای استفاده چند منظوره اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در مواقع بحران از سوله ها استفاده و در دیگر مواقع برای انجام اقدامات فرهنگی و ورزشی استفاده کرد.

وی اظهار داشت: در کمیسیون فرهنگی شورا فرهنگسرای دانشجو به فرهنگسرای خانواده تغییر نام یافت.

وی افزود: در کمیسیون خدمات شهر شهرداری فردیس موظف شد برای پارکهای بهشت و تندرستی با ناجا همکاری لازم را در جهت جمع آوری و منع استفاده از قلیان و بزهکاری اقدام کند.

وی به درخواست اهالی سرحداباد فردیس به شهرداری اشاره کرد و گفت: با توجه به فقر محیطی و عدم رسیدگی در سالهای گذشته به این منطقه طی لایحه ای مباحث مربوط به خدمات شهر،عمران،آبادانی ،فرهنگی ،اجتماعی و ایجاد فضای سبز را شهرداری به شورای شهر ارائه کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار