کد خبر: 886730
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
شهردار جدید مطرح کرد:
شهردار سمنان با اشاره به ظرفیت‌های شهر تاریخی سمنان پیشنهاد داد از گردشگران خارجی در خانه‌های تاریخی و اقامتگاه‌های بومگردی پذیرایی شود.
دکتر ناظم رضوی در دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان که باحضور رئیس و اعضای شورای شهر سمنان برگزار شد با قدردانی از اعتماد وزیر کشور، استاندار و اعضای شورای شهر برای انتخاب وی اظهار داشت: دوره کاری شهرداری‌ها در چند سال اخیر به دلیل کمبود منابع مالی دوره خاصی است و شرایط اقتصادی مردم هم سخت شده و ایجاب می‌کند علیرغم کمبود منابع مالی و مشکلات اقتصادی خدمت شایسته ای به مردم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: عزم شورای شهر و شهرداری سمنان بر رقم زدن یک دوره خوب و موفق و کسب رضایتمندی بیشتر مردم است.

ناظم رضوی کسب درآمدهای پایدار در شهرداری ،فراهم آوردن بسترهای سرمایه گذاری در شهر را از دیگر برنامه های شهرداری سمنان عنوان و تصریح کرد :در بحث گردشگری هم اتفاقات خوبی در کشور رقم خورده اما سمنان علیرغم داشتن پتانسیل های بالا در زمینه گردشگری طبیعی و مذهبی و اماکن تاریخی سهم ناچیزی از درآمدهای گردشگری داشته است.

وی اظهار داشت: با احیا بافت تاریخی شهر می‌توان هویت اصیل و مذهبی سمنان را به آن برگرداند و لذا باید از مساجد و مدارس و بازار قدیمی شهر هم الگوی معماری گرفت و از گردشگران خارجی در خانه‌ها و اقامتگاه‌های تاریخی شهر پذیرایی کرد.

به گفته وی در بازدید اخیر تعدادی از کارشناسان حوزه بافت تاریخی جمله معماران برجسته کشوری و فعالان عرصه گردشگری از شهر سمنان اعلام شد که شهر سمنان ظرفیت های خوبی دارد و باید زمینه حضوربا امنیت و آرامش  سرمایه گذاران را در شهر فراهم کنیم.

ایجاد پارکینگ های حاشیه ای و مکانیزه، آسفالت معابر شهری، استفاده از پساب و آب های نامتعارف برای توسعه فضای سبز شهری و حفظ باغات و ساماندهی استخرها از مواردی بود که شهردار جدید سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار