کد خبر: 886549
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
۴۰ موشک آبی ساخت دانشجویان دانشگاه‌های هرمزگان دوشنبه ۲۷ آذرماه در رقابت دانشجویی موشک‌های آبی در دانشگاه آزاد بندرعباس با هم به رقابت پرداختند.

۴۰ موشک آبی ساخت دانشجویان دانشگاه‌های هرمزگان دوشنبه ۲۷ آذرماه در رقابت دانشجویی موشک‌های آبی در دانشگاه آزاد بندرعباس با هم به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها که از صبح دوشنبه آغاز و تا شامگاه دوشنبه ادامه یافت، با حضور 20 تیم دانشجویی برگزار شد که هر تیم دو سازه آبی را برای رقابت به میدان آورده بود.

تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت دانشجویی که به میزبانی دانشگاه آزاد واحد بندرعباس برگزار شد، از دانشگاه‌های آزاد بندرعباس، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و دانشگاه هرمزگان بودند.

دبیر برگزاری گفت: موشک‌های ساخته شده هر چه به لحاظ ظاهری و نیز برد شلیک و متراژ طی شده بهتر عمل کنند از امتیاز بیشتری برخوردار می‌شوند.

پارمیدا گلعلی‌پور در مورد کارکرد این موشک‌ها نیز گفت: نیروی آب و هوای فشرده باعث حرکت این نوع از موشک‌ها می‌شود.

وی بیان داشت: این رقابت به اینگونه برنامه‌ریزی شده که هر موشک آبی باید به هدفی که در فاصله 30 متری قرار داده شده، اصابت کند تا امتیاز لازم را کسب نماید.

دبیر برگزاری این رقابت دانشجویی با بیان اینکه این رقابت به منظور ارزیابی سطح دانش دانشجویان برگزار شده، خاطرنشان کرد: نتیجه این رقابت تا پنجشنبه هفته آینده از سوی هیئت داوران اعلام می‌شود.

به گفته وی به تیم‌های اول تا سوم جوایز نقدی به ترتیب هشت میلیون ریال، پنج میلیون ریال و سه میلیون ریال اهدا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر