کد خبر: 886345
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دشمن با نرم‌افزارهای نوین درصدد تضعیف عقاید جوانان است.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی  با اشاره به اینکه دشمن با بهره گیری از نرم افزارهای نوین عقاید جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته است، اظهار کرد: طراحی نرم افزارهای ارتباطی توسط دشمنان به هدف گمراه کردن مردم انجام می‌شود ولی متأسفانه بسیاری از این امر غافلند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می داند ارزش های اسلامی جوانانی را تربیت می‌کند که گوش به امر ولایت بوده و توطئه های آنان را نقش بر آب می‌کند، گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با بهره گیری از نرم افزارهای ارتباطی عقاید و روحیات معنوی افراد جامعه را تضعیف کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: در بسیاری از موارد بهره گیری از این نرم افزارها دشمن را از ورشکستگی اقتصادی نجات داده است زیرا عضویت هر فرد و استفاده از این نرم افزارها باعث افزایش درآمد برای آنها می شود.

حجت الاسلام مسعودی در بخش دیگری اضافه کرد: خوشبختانه به همت جوانان انقلابی نرم افزارهای داخلی طراحی و وارد بازار شده که با بهره گیری از آنها اطلاعات شخصی حفظ و به دشمن کمک مالی و اقتصادی نمی شود.

به گفته وی تربیت نیروی انقلابی نشاط روحی و معنوی را به جامعه تزریق می کند و باعث رشد و بالندگی در همه حوزه ها می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: جامعه ای که در آن جوان معتقد و انقلابی تربیت شود دشمنان دیگر امیدی به تسخیر عقاید و اراضی آن کشور نخواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار