کد خبر: 886309
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ 200 میلیارد تومان از محل بودجه 10 و 12 برای پروژه احیای دریاچه ارومیه ابلاغ شد.
سیدهادی بهادری امروز، با اشاره به ابلاغ  مبلغ 200 میلیارد تومان از محل بودجه 10 و 12 برای پروژه احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: از این مبلغ 22 میلیارد تومان برای لایروبی رودخانه‌های نازلو، شهرچای، باراندوز، سیمینه و گدارچای مهاباد پیش‌بینی شده است.

وی از اختصاص مبلغ 15 میلیارد تومان به سازمان جنگل‌ها و مراتع خبر داد و تصریح کرد: این مبلغ نیز صرف طرح‌های مقابله با ریزگردها می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: از سوی دیگر 10 میلیارد تومان برای تجهیز شبکه‌های اندازه‌گیری و 10 میلیارد تومان دیگر برای تاسیسات فاضلاب شهر در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: همچنین مرمت و بازسازی تاسیسات آبی به مبلغ 19 میلیارد تومان نیز توسط سازمان آب‌منطقه‌ای استان پیش‌بینی شده است.

بهادری گفت: از مجموع مبلغ ابلاغی 200 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه، 11 میلیارد تومان نیز برای دهنه‌سازی انهار به ویژه در نازلوچای و باراندوزچای هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد:علاوه بر آن 12 میلیارد تومان برای انتقال پساب تصفویه شده آذربایجان‌شرقی و 10 میلیارد تومان برای تصفویه خانه فاضلاب ارومیه در نظر گرفته شده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر