کد خبر: 886306
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مدارس استان تهران برای دومین روز پیاپی تعطیل شد؛ این قصه پرغصه البته دیگر جدید نیست.
مدارس استان تهران برای دومین روز پیاپی تعطیل شد؛ این قصه پرغصه البته دیگر جدید نیست. هر پاییز و زمستان «وارونگی‌»، اوضاع دانش‌آموزان را هم در تهران و سایر کلانشهر‌‌ها وارونه می‌کند. آینده ایران و ایرانیان هم قرار است به دست همین دانش‌آموزان و مدارس تعطیل ساخته شود! آینده‌سازانی که با اشتباهات پی‌در‌پی بزرگ‌ترها،‌ مدیران و مسئولان درگیر روزمریات زندگی صنعتی شده‌اند و دود و آلودگی، مشق آنها را سیاه‌ کرده است. 
موقع مدرسه رفتن بچه‌‌‌ها که می‌شود، والدین، چه برخوردار و چه کمتر برخوردار هر کس به وسع خود، بهترین و بیشترین هزینه‌‌‌ها را برای فرزندشان می‌کنند؛ نام‌نویسی در بهترین مدرسه، تهیه لوازم‌التحریر با کیفیتی درخور، تدارک تغذیه مناسب روزانه و چندین و چند خرج و هزینه دیگر اما ظاهراً یک جای کار ایراد اساسی دارد!

از ایراد صنعت خودروسازی و تولید انبوه خودروهای غیراستاندارد که بگذریم، از بی‌تدبیری مدیران و چاره‌اندیشی آنها صرفاً و فقط با تعطیلی هم که چیزی نگوییم، بخش عمده سیاه شدن مشق و درس دانش‌آموزان ایرانی به فرهنگ همه ما ایرانی‌‌‌ها بازمی‌گردد. بیشترین هزینه‌های مادی را خرج فرزندمان می‌کنیم، اما با خودروی تک سرنشین در خیابان‌های شهر تردد می‌کنیم، معاینه فنی را مسخره و سرسری می‌گیریم،‌ قانون نصب کاتالیزور بر اگزوز خودروهای سنگین را با وجود لازم‌الاجرا بودن چند ساله اجرا نمی‌کنیم، با زد و بند، موتورهای بی‌کیفیت و آلوده‌کننده تولید می‌کنیم و حق‌السکوت را به نهادهای ناظر می‌پردازیم و بسياري ديگر از اين‌گونه کارها.  همه اینها موجب غصه‌دار شدن قصه هر ساله تعطیلی مدارس و دانش‌آموزان ایرانی شده است و باز هم می‌شود. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
نا کارآمدی مطلق در مدیریت کشور عدم بهبود وضع ترافیک در شهرهای بزرگ، عدم به سازی سوخت خودرو و خود خودروها، عدم توجه به سایرنقاط کشور و تشیکل کشوری بنام تهران و دو سه شهر بزرگ همه و همه باعث این وضع نابسامان شده اند. مشکل شهرهای بزرگ و علی الخصوص تهران باید در ایران حل بشود و مسئولین باید از خانه های مصادره ائی نیاروان ، فرمانیه، آجوانی، زعقرانی و نیه های دیگر دل بکنند و به کشور بیندیشند.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
با سلام . همیشه در صدا و سیما اعلام می کنند که مهترین الودگی تهران ناشی موتور سیکلت . تاکسی ها .و کامیون ها می باشد . در صورتی که اگر فقط در تهران اجازه تردد موتور سیکلت و تاکسی های برقی داده شود . واز تردد کامیونها به داخل شهر جلوگیری شود . می توان از الودگی هوار تا حد بسیار زیاد جلوگیری کرد . اما منافع صنابع خودرو سازی ارجعیت دارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار