کد خبر: 886226
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
از شنبه ۲۵ آذر به مدت یک هفته؛
مجتمع آموزشی دخترانه «مشکوه»، نخستین نمایشگاه کتاب فرامدرسه‌ای خود را با عنوان «مشکوه مبین» از روز ۲۵ آذرماه به مدت یک هفته برگزار خواهد کرد. بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقه‌مندان به مطالعه آزاد است.
به گزارش روابط‌ عمومی گروه، نخستین نمایشگاه کتاب‌های عمومی در مجتمع ۶آموزشی دخترانه «مشکوه» با حضور هشت ناشر معتبر و نام‌دار این عرصه برگزار خواهد شد. ناشران حاضر در این نمایشگاه، عبارتند از: نشر ثالث، چشمه، به‌نگار، مهرگان خرد، سایه سخن، نوین‌کتاب گویا، سوره مهر و گروه نمایشگاه کتاب کودک.

نخستین نمایشگاه کتاب «مشکوه»، بیش از ۸۵۰ عنوان کتاب را با تیراژ ۲۰۰۰ جلد و موضوعات ادبیات داستانی، قصه‌های کودک و نوجوان، روان‌شناسی، علمی، دفاع مقدس،کتاب‌های شنیداری، زندگی‌نامه، شعر و غیره در معرض بازدید و خرید دوست‌داران مطالعه قرار می‌دهد.
به گفته «فاطمه بهرامجی»، مدیر مجتمع آموزشی «مشکوه»، هدف از برگزاری این نمایشگاه کتاب، دسترسی آسان و سریع به کتاب‌های مطلوب و مناسب و افزایش سرانه علاقه‌مندی و مطالعه کتاب‌های فاخر و ارزشمند برای کودکان و دانش‌آموزان پیش‌دبستان تا دبیرستان و هم‌چنین خانواده‌ها، والدین، اولیای مدارس و عموم مردم ساکن شهر تهران است.

نخستین نمایشگاه کتاب‌های عمومی در مجتمع آموزشی «مشکوه» از روز شنبه، ۲۵ آذر تا پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه در این مجتمع به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب، نرسیده به بزرگراه جلال آل‌احمد، بلوار خرمرودی، خیابان شهید ابراهیمی،کوچه الوند ۳، طبقه اول برگزار می‌شود. ساعت بازدید از نمایشگاه برای عموم علاقمندان از ۸ صبح لغایت ۱۶:۳۰ خواهد بود. 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد نمایشگاه، می‌توانند با شماره‌های ۴۴۲۸۲۰۰۳، ۴۴۲۸۶۳۳۰، ۴۴۲۸۶۳۰۴ و ۴۴۲۸۶۳۰۵ تماس حاصل نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار