کد خبر: 886064
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که با توجه به حضور نظامی دیگر شرکا در خارج از کشور، از افزایش مدت زمان نظامیان آلمانی در ماموریت‌های خارج‌ از کشور حمایت می‌کند.
«اورسولا فون‌درلین» وزیر دفاع آلمان خواستار تجدید‌نظر در زمینه ماموریت‌های نظامی خارجی این کشور و افزایش  ماموریت‌های خارجی نظامیان این کشور شد.
 
بنابر گزارش شبکه خبری «دویچه‌وله»، فون‌در لین از پارلمان کشورش خواست تا در زمینه ماموریت‌های ارتش آلمان بدون در نظر گرفتن اینکه دولت آتی این کشور هنوز تشکیل نشده است، تجدید‌نظر کند. این مقام آلمانی همچنین از ادامه حضور نظامی در شمال عراق و سوریه حمایت کرد.
 
فون‌درلین همچنین گفت که وی درباره این موارد در هفته‌های آینده با تمامی احزاب وارد مذاکره خواهد شد و این گفت‌وگوها ارتباطی با اینکه دولت آتی تشکیل می‌شود یا نه ندارد. وی از تمدید ماموریت‌ها به مدت یک سال حمایت می‌کند.
 
وزیر دفاع آلمان تاکید کرد که شرکای نظامی آلمان همچنان به حضور نظامی خود در خارج از کشور ادامه می دهند و آلمان در حال حاضر تعداد زیادی از نظامیان را در افغانستان، مالی، کره شمالی و عراق مستقر کرده است. وی گفت که کشورش آمادگی دارد که در کنار شرکای خود با تروریسم مبارزه کند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار