کد خبر: 885866
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
فرمانده کل سپاه:
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز از تهدیدات امنیتی و دفاعی عبور کرده ایم گفت: البته این تهدیدات هنوز وجود دارد اما به سادگی آنها را رفع می‌کنیم زیرا سخت ترین تهدیدات و فتنه‌های داخلی را پشت سر گذاشته ایم.
به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش «دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی» در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: انقلاب اسلامی دو وجه اساسی خارجی و داخلی دارد ؛ بعد خارجی آن در مقاومت اسلامی که در منطقه و جهان در حال گسترش است، نمایانگر است و پیروزی‌های این جبهه به شکل شگفت انگیز و پی در پی در حال وقوع است. 
سرلشکر جعفری با بیان اینکه امروز اگر می‌خواهیم دانشگاه را به تراز انقلاب اسلامی برسانیم باید با نگاه به تکمیل ابعاد داخلی انقلاب اسلامی این راه را ادامه دهیم اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تمام مشکلاتی که در داخل کشور دارد امروز در وضع خوبی به سر می‌برد.سرلشکر جعفری ادامه داد: البته باید توجه کرد که در حوزه دفاع و امنیت پیشرفت های خوبی در داخل کشور داشته ایم اما در سایر ابعاد مانند اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیاز به تلاش بیشتری است.فرمانده کل سپاه گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی فعلی، پاسداری محافظه کارانه است، اما پاسداری از انقلاب اسلامی پیشرفت کننده، پاسداری از انقلاب اسلامی غیرمحافظه کارانه است. وی با اشاره به اینکه موانع بسیار زیادی بر سر راه پیشرفت انقلاب اسلامی در داخل کشور وجود دارد تصریح کرد:  متاسفانه در سبک مدیریت جامعه امروز با سبک های غربی و لیبرالیسم مواجهیم که با فرهنگ و سبک اسلامی در تضاد است.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز از تهدیدات امنیتی و دفاعی عبور کرده ایم گفت: البته این تهدیدات هنوز وجود دارد اما به سادگی آنها را رفع می کنیم زیرا سخت‌ترین تهدیدات و فتنه های داخلی را پشت سر گذاشته ایم. اینطور می‌شود گفت که امروز ساده ترین تهدیدات ما تهدیدات امنیتی و دفاعی است. وی خاطر نشان کرد: امروز موضوع دفاع و امنیت از مرزهای ایران فراتر رفته است و در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران انجام می شود. این در حالی است که تهدیدات اصلی علیه کشور، تهدیدات نرم در عرصه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی است. فرمانده کل سپاه ادامه داد: مشکل اصلی ما در کشور این است که مدیران به رضایتمندی دیگران توجه می‌کنند، مخصوصا زمانی که نیاز به رای دارند و رضایت دیگران حتی اگر مخالف رضایت خدا باشد را مقدم می‌دانند. اما مدیریت قاطعانه و برای رضای خدا که نتیجه اش رشد، رفاه و عدالت در جامعه می شود، مدیریت جهادی است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار