کد خبر: 885817
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
تیم های فوتبال بادران و پرسپولیس تهران، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در حالی از ساعت ۱۶:۱۵ و در ورزشگاه آزادی به مصاف همدیگر رفتند در نهایت با پیروزی دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید. به این ترتیب، پرسپولیس باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز ۲۸ آذر ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

پرسپولیس: در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده (محسن مسلمان - 87)، بشار رسن (محسن ربیع‌خواه - 77)، وحید امیری (سیامک نعمتی - 55)، گادوین منشا و علی علیپور برابر حریف به میدان رفت.برانکو در این بازی به برخی از بازیکنان اصلی تیمش مثل حسین ماهینی و سیدجلال حسینی استراحت داده و به همین دلیل هم فرشاد احمدزاده در بازی امروز کاپیتان سرخپوشان تهرانی است.
در نیمه اول هر دو تیم بخصوص بادران بسیار هجومی بازی می کرد. دقیقه۱۵ بشار رسن، کرنر پرسپولیس را از سمت چپ دروازه بادران ارسال کرد و علیپور ضربه سری روی دروازه بادران زد که به بیرون رفت.بادران که نشون داد تیم دست و پا بسته ای نیست بارها حملاتی را روی دروازه پرسپولیس بوجود آورد.دقیقه 23 ارسال کرنر خطرناک بادرانی‌ها روی دروازه پرسپولیس می‌توانست به گل این تیم تبدیل شود که از بالای دروازه به بیرون رفت. چند دقیقه بعد هم شوت محمد آبشک با اختلاف نسبتا زیاد از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
دقیقه ۳۶ بشار رسن، بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه بادران سرنگون شد و داور بازی این صحنه را پنالتی اعلام کرد. این تصمیم داور با اعتراض شدید بازیکنان بادران همراه شد. آنها اعتقاد داشتند که بشار در این صحنه تمارض کرده است. گادوین منشا، توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند.پرسپولیس ها که هنوز خوشحال از گل به ثمر رسیده بودند دقیقه ۴۰  توسط رضایی دروازه سرخ پوشان را باز کرد.
در نیمه دوم علیرضا بیرانوند قصد داشت درون دروازه بایستد داور بازی به دلیل پوشش او اجازه نداد که بازی آغاز شود و به همین دلیل دروازه‌بان سرخ‌پوشان به رختکن رفت و پس از عوض کردن لباس خود مجدداً به زمین بازگشت. در همان دقایق ابتدایی شوت احمدزاده با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه بادران تیم به بیرون رفت. دقیقه 54 بشار رسن از روی نقطه کرنر ارسالی روی دروازه بادران انجام داد که شجاع خلیل‌زاده توپ را به ضربه سر تبدیل به گل کرد. دو دقیقه بعد سیامک نعمتی به جای وحید امیری، برای پرسپولیس وارد زمین شد. دقیقه 61 حمله پرسپولیسی‌ها و منشا، رقم خورد اما کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد.
دقیقه 89  حرکت خوب نعمتی و یک و دوی او با منشا، موقعیت تک به تکی را برای منشا فراهم کرد که با بی دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت این بازی ۲ بر یک به سود شاگردان برانکو پایان یافت.
برانکو ایوانکوویچ  پس از پیروزی مقابل بادران گفت: ما انتظار یک بازی سخت را داشتیم و همین‌طور هم شد، یک بازی محکم با میزبانی جنگنده و محکم. تا زمانی که نتیجه مساوی بود، انگیزه آنها بالاتر بود و اراده بالایی برای بردن داشتند. البته اگر گل سوم را آفساید نمی‌گرفتند، کارمان راحت‌تر می‌شد و با استرس کمتری بازی می‌کردیم. من به بازیکنانم گفته بودم، هر طور شده از شما برد می‌خواهم.بازیکنان ما جایگاه‌شان را تثبیت کردند و کیفیت‌شان هم مناسب بود. می‌دانید که ما برنامه فشرده‌ای داریم و تنها چیزی که قبل از بازی به بازیکنانم گفتم، این بود که از شما برد می‌خواهم. در جام حذفی فقط مهم صعود است، چون مسابقات لیگ ادامه دارد و جای جبران وجود دارد، اما در جام حذفی این‌طور نیست.ما اهداف‌مان را دنبال کردیم. هم در لیگ قهرمانان و هم در جام حذفی و لیگ برنامه‌مان را اجرا کردیم. در لیگ قهرمانان به نیمه نهایی رسیدیم، در لیگ، قهرمان نیم‌فصل شدیم و اکنون هم به مرحله بعدی جام حذفی رفته‌ایم. بازی بعدی‌مان مقابل صنعت نفت هم سخت است و حتی مقابل بادران هم نگران بودیم که اتفاقی رخ بدهد که غافلگیر شویم. ما اهداف مشخصی داریم و کارمان سخت است، اما بازیکنان گسترده‌ای داشته و دلایل زیادی برای امیدواری داریم.ما حتی یک لحظه هم بادران را دست‌کم نگرفتیم. مربیان ما در دو بازی اخیر آنها به ورزشگاه رفتند و عملکردشان را مشاهده کردند. فیلم دو بازی دیگرشان را هم دیدیم. همه راه‌های نفوذ آنها و حتی از همان راهی که گل خوردیم را آنالیز کرده بودیم. شاید مواقعی بود که توپ به راحتی به آنها می‌رسید، اما یک لحظه هم بادران را دست‌کم نگرفتیم. ما با همین ترکیب مقابل الهلال، الاهلی و حتی دربی بازی کردیم.
محمد ربیعی سرمربی بادران هم درباره بازی گفت: فکر می‌کنم حق ما بود که بازی را به ۱۲۰ دقیقه برسانیم. ما دو گل خوردیم. پلان هم موقعیت هم زیادی داشتیم. پرسپولیس در نیمه دوم جلو آمد و در نیمه دوم هم ما جلو آمدیم و یک موقعیت خیلی خوب را هم رضایی از دست دادیم. مقابل پرسپولیس دفاع مطلق نکردیم .پیش از اینکه گل اول را دریافت کنیم بازی کاملا در دست ‌مان بود و شرایط را اداره می‌کردیم. پس از اینکه روی اشتباه داوری گل خوردیم باز هم توانستیم به بازی برگردیم اما یک بار دیگر اسیر ضربات ایستگاهی شدیم. پس از آن کمی باز بازی کردیم و همین موضوع موجب شد پرسپولیس چند حمله دیگر داشته باشد. همانطور که قبلا هم گفته بودم امروز همه دیدند که ما اصلا بسته بازی نمی‌کنیم و در لحظاتی از بازی هم مالک توپ و میدان بودیم، کسانی که نگاه فنی به مسابقات دارند به خوبی متوجه این موضوع می‌شوند که ما شرایط بدی نداشتیم و می‌توانستیم کار را به وقت‌های ا ضافه بکشانیم؛ البته کمی هم بدشانس بودیم و 2 بر یک  فرصت خیلی خوب را هم از دست دادیم. در بازی با پرسپولیس درخط جلو دستم خالی بود. قائد اسلامی به تراکتورسازی رفته و واسعی هم مصدوم بود اگر آنها بودند ما بهتر بازی می کردی.م بهتر است به این سوال پاسخ ندهم زیرا یک نمونه آشکار آن در بازی امروز شاهد بودید.در نیمه اول به داور معترض نبودم اما بین نیمه دیدم که پنالتی اشتباه بوده با این حال بازهم اعتراض نکردم. داور در برخی مواقع خطاهایی را می‌توانست بگیرد که نگرفت من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد داور صحبت کنم اما از قضاوت او متضرر شدیم.
برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:
دوشنبه، 27 آذرماه 96
استقلال - ایرانجوان بوشهر، ساعت 16:20، ورزشگاه آزادی تهران
خونه به خونه مازندران - گسترش فولاد تبریز، ساعت 13:45، ورزشگاه هفتم تیربابل
سه‌شنبه، 28 آذرماه 96
فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز، ساعت 14:30، ورزشگاه غدیر اهواز
پرسپولیس - صنعت نفت آبادان، ساعت متعاقباً اعلام می‌شود، ورزشگاه آزادی تهران



وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار