کد خبر: 885796
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
سردار حاجي‌زاده در همايش بسيج اساتيد:
براي حل مشكلات كار جمعي لازم است، همانطور كه در زمان جنگ تحميلي يكپارچه و همه پاي كار آمدند، بايد در اين دوره هم ملت پاي كار بيايند.
به گزارش فارس، ‌سردار اميرعلي حاجي زاده فرمانده نيروي هوافضاي سپاه طي سخناني در همايش بزرگ بسيج اساتيد در دانشگاه شهيد بهشتي تهران، ضمن تبريك پيروزي‌هاي جبهه اسلام و محور مقاومت و غلبه بر داعش و گروه‌هاي تكفيري اظهار داشت: واقعيت اين است كه عمق توطئه و بزرگي اين خطر هنوز براي ما روشن نيست و مردم ما خيلي متوجه بزرگي اين خطر نشده‌اند و به تبع اين بزرگي و عظمت اين پيروزي هم براي مردم روشن نيست. 
وي افزود: آينده نگري و فهم مسئله مهم‌تر از غلبه بر دشمنان بود كه در روزهاي اول پديد آمدن اين غده سرطاني، رهبري آن را تشخيص دادند و حضور مستشاران و فرماندهان ايراني و به كارگيري در محور مقاومت براي غلبه بر اين غده ابعاد مهم مسئله بود. سردار حاجي زاده ادامه داد: پيروزي بر تكفيري‌ها از اين جهت مهم بود كه جبهه غربي، عبري و عربي همه در كنار هم قرار گرفتند و به اقرار خودشان اين گروه را ايجاد و حمايت و پشتيباني كردند و اين پيروزي بر يك دشمن بزرگ بود كه امريكا، سعودي‌ها و رژيم صهيونيستي تمام قد پشت قضيه بودند. 
سردار حاجي زاده با برشماري نقشه قديمي جنگ شيعه و سني در ميان صهيونيست‌ها گفت: از اين دست پروژه‌ها زياد بوده، جنگ ايران و عراق، جنگ‌هاي داخلي افغانستان و درگيري‌هاي قومي و مذهبي پاكستان و جنگ سعودي‌ها عليه يمن و درگيري‌هاي داخلي ايران در اوايل انقلاب و پديد آمدن منافقين همه از اين جنس است. دشمنان توان مقابله با ايران را ندارند و مجبورند از توان منطقه عليه خود منطقه استفاده كنند. 
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه افزود: دشمن در حوزه‌هايي كه امكان داشته باشد ورود مي‌كند و گسل‌هايي از جنس قومي و مذهبي و ملي‌گرايي و بسته به استعداد آن يك مسئله ايجاد مي‌كند. 
سردار حاجي زاده تصريح كرد: ما در مسائل زيادي خروجي‌هايمان يكسان نبوده است. در جاهايي از جنگ تحميلي و توطئه بزرگ منطقه تحت عنوان داعش عبور كرديم، در غلبه بر تحريم‌هاي تسليحاتي پيروز شديم و امروز اگر موشك نداشتيم، تصور كنيد كشورهايي كه ما عددي حساب نمي‌كنيم ما را تهديد مي‌كنند و آيا رژيم صهيونيستي به ما حمله نمي‌كرد؟ اين چگونه است كه ما در بخش پهپادها، پدافند، حوزه‌هاي دريايي و زميني به اين توانمندي رسيده‌ايم، ما در اين حوزه‌ها از سدهاي بزرگي عبور كرده‌ايم ولي در مسائل نسبتاً كوچك مثل حوزه اقتصاد و مسائل فرهنگي و اجتماعي مشكل داريم. 
حاجي زاده با انتقاد از تفکر برخی افراد در داخل و عدم اعتماد آنها به توان داخلی گفت: در نتیجه همین تفکرات است که به واردات خارجی نیازمند می‌شویم. وی ادامه داد: امروز می بینیم که موشک و قطعات هواپیما در داخل تولید شده اما واگن قطار و سنگ پا از خارج وارد می‌شود.
سردار حاجي‌زاده با اشاره به مشكلات داخلي كشور به خصوص در حوزه اقتصادي افزود: براي حل مشكلات كار جمعي لازم است، همانطور كه در زمان جنگ تحميلي يكپارچه و همه پاي كار آمدند بايد در اين دوره هم ملت پاي كار بيايند. فرمانده نيروي هوافضاي سپاه گفت: امروز بنده به عنوان سرباز ولايت و خادم اين نظام بزرگ‌ترين دغدغه ام تهديد دشمن و موضوع موشك نيست، بلكه معضل بيكاري و فقر مردم و مشكلات اقتصادي است. ما نگران دشمن خارجي نيستيم چون مي‌دانيم كاري از دست‌شان بر نمي‌آيد، چون آن روز كه دست خالي بوديم، غلطي نكردند و امروز با نيروهاي زبده و با انبارهاي مملو از تجهيزات نگراني نداريم. 
وي تصريح كرد: همانطور كه در جبهه مقابله با تكفيري‌ها «قاسم سليماني» را به عنوان محور كار داشتيم، امروز هم بايد در دانشگاه شهيد بهشتي، تهران و استان‌هاي كشور «قاسم سليماني» داشته باشيم تا با قدرت و تخصص مشكلات لاينحل را حل كنيم.
وي ادامه داد: در همين دوره كه بيشترين فسادهاي اقتصادي انجام مي‌شود در جبهه مدافعين حرم در مقابله با داعش امثال شهيد حججي مي‌روند و شهيد مي‌شوند. خانواده‌هايي هستند و ما به خدمت آنها رفتيم و ديديم تنها فرزند ذكورشان در راه مقاومت به شهادت رسيد و اين محصول همين دوره است و از اين دست موارد كم نداريم و شهيد حججي هم مورد انحصاري نيست و از اين عزيزان بسيار زياد هستند. 
وي تصريح كرد: همانطور كه در جبهه مقابله با تكفيري‌ها «قاسم سليماني» را به عنوان محور كار داشتيم، امروز هم بايد در دانشگاه شهيد بهشتي، تهران و استان‌هاي كشور «قاسم سليماني» داشته باشيم تا باقدرت و تخصص مشكلات لاينحل را حل كنيم. 
سردار حاجي زاده در پايان گفت: ما در حوزه كاري خود، مؤسسات شهيد مقدم را حداقل در 10 دانشگاه ايجاد كرديم كه ظرف يك سال گذشته تا امروز حدود 600 پروژه سنگين را انجام دادند و در ساير مشكلات اگر از اين الگوها استفاده كنيم، بسياري از اين مشكلات حل خواهد شد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رمضانعلی محمدیان
|
Germany
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
1
بسم الله.باسلام.ضمن عرض خسته نباشیدبه تمام دردمندان دردآشنائی که گوشه ای از کار اعتلای ایران اسلامی عزیز را مجاهدانه گرفته وبا گذران پاک زندگی ایمان راسخ خودرا به اینکه کلمة الله هی العلیاء ست ولاغیر در سراسر گیتی فریاد میکنند حقیر بایستی عرض کنم که اشکال کار آن عده از مسئولانی که به واردات کالاهای بنجل وغیره خارجی اهتمام دارند اکثرا"عدم اعتماد به نیروهای داخل کشور نیست بلکه عدم اعتقاد به نیروهای داخل قبر وآخرت شان است که این مشکل تمام انسانها در طول تاریخ انسان از قابیل ملعون به بعداست که آن ملعون آنرا برای خودش حل نکرد ومیبیند آنچه که باید ببیند وبسیاری نیز با قبول زندگانی جاوید بعداز مرگ مبتنی بر اعمال در رهگذرکوتاه حیات دنیوی اول خود وبعد بسته به توان وابستگان معنوی خود را از مشکلات دو عالم رهاند ونجات داده اند.والسلام.شهرک اندیشه.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار