کد خبر: 885792
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام :
مسئول سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه اقدامات اولیه برای بازسازی منازل زلزله زدگان در شهر ازگله انجام گرفته است، تصریح کرد: سپاه امیرالمومنین (ع) به وسیله بسیج توانسته است به خوبی وظیفه خود را در رابطه با خدمات رسانی به زلزله زدگان این شهر انجام دهد.
 "ملک حسینی"مسئول سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با اشاره به تداوم اقدامات سپاه استان به زلزله زدگان شهر ازگله، گفت: پس از مشخص شدن محدوده استان ایلام برای خدمت رسانی به زلزله زدگان  که شهر ازگله و18روستای آن بود از همان روزهای آغازین خدمات رسانی به مردم انجام و تا کنون ادامه دارد.

  وی افزود: جمع بندی آمار و اطلاعات روستاها صورت گرفت که به عنوان یک پایگاه برای ما اهمیت داشت تا خدمات سپاه استان هدفمند شود، بلافاصله پس از جمع بندی همکاران ما خدمات اولیه که شامل تامین چادر، وسیله گرمایشی و مواد خوراکی و حدود 700 چادر در بین مردم توزیع شد.

ملک حسینی خاطر نشان کرد: در این بین بیش از 3500 پتو،  678 وسیله گرمایشی و بیش از 140هزار لیتر نفت، 200هزار کیسه آرد، گوشت گرم، مواد خوراکی و البسه مورد نیاز مردم توزیع شد.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه برای بازسازی منازل زلزله زدگان در شهر ازگله انجام گرفته است، تصریح کرد:  خدا را شکر سپاه امیرالمومنین (ع) به وسیله بسیج توانسته است به خوبی وظیفه خود را در رابطه با خدمات رسانی به زلزله زدگان انجام دهد و کار بازسازی منازل آنان را نیز در اولویت بعدی و اصلی خویش قرار داده که به زودی آغاز خواهد شد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر