کد خبر: 885791
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی :
حجت الاسلام مالمیر تاکید کرد: با این حرکت بی خردانه ترامپ، ضعف و ناتوانی دولت آمریکا در جوامع بین المللی برای همگان روشن شد و نشان از دست و پا زدن های آخر استکبار جهانی است.
"حجت الاسلام حسین مالمیر" مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، با بیان حرکت اخیر آمریکا در انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل و واکنش مجامع عمومی و اسلامی به این اقدام، اظهار داشت: قداست این سرزمین مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست از این روادعای واهی بسیار بزرگی است که یک سرزمین پاک و مقدس جای افراد پست و نالایق گردد.

حجت الاسلام مالمیر با اشاره به تاریخچه سرزمین فلسطین اظهار داشت: انبیاء الهی در این سرزمین فتوحات زیادی داشته اند، حضرت عیسی(ع) در نزدیکی بیت المقدس متولد شد، حضرت آدم و یوسف و همه پیامبران بنی اسرائیل وصیت کردند"که در سرزمین فلسطین به خاک سپرده شوند" در این سرزمین حضرت ابراهیم و اسحاق قدم نهادند از این رو نمی توان باور کرد که قدم های ناپاک و نجس آمریکا و اسرائیل در این سرزمین نهاده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام با بیان اینکه اجتماع نقیضین در اینجا محال است، گفت: اگر ترامپ خیلی دلش برای اسرائیل می سوزد در نیویورک کاخی را به این رژیم غاصب فاسد اختصاص دهد لیاقت اسرائیل کشوری چون آمریکاست که اتفاقا از جمیع جهات اضداد و خبیث است نه سرزمین مقدسی چون فلسطین که جای انسان های پاک سرشت است.

حجت الاسلام مالمیر تاکید کرد: با این حرکت بی خردانه ترامپ، ضعف و ناتوانی دولت آمریکا در جوامع بین المللی برای همگان روشن شد و نشان از دست و پا زدن های آخر استکبار جهانی است.
وی اضافه کرد: بیت المقدس حق مسلم و لاینفک فلسطین است و این مردم مظلوم باید آزادانه در کشورشان زندگی کنند و خود برای کشورشان تصمیم بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام خاطرنشان کرد: ما قدس شریف را بعنوان قبله اول مسلمین جهان و متعلق یه فلسطین مظلوم می دانیم و با این حرکت با مقاومت و اتحاد جهان اسلام نابودی اسرائیل را رقم می زند.

حجت الاسلام مالمیر با تاکید بر اتحاد جهان اسلام و حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد:مسلمانان جهان هیچگاه دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین برنداشته و محکم پای دفاع از آنان ایستاده اند و به فرموده رهبری پایان عمر ننگین اسرائیل جنایتکار کمتر از25 سال آینده خواهد بود و به زودی این وعده تحقق خواهد یافت چرا که خداوند متعال نصرت و فتح را برای مومنین قرار داده است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر