کد خبر: 885788
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
سفیر روسیه در یمن ادعای تحویل موشک از ایران به گروه انصار الله یمن را رد و تاکید کرد که توانمندی‌ها و مهارت‌های خود یمنی‌ها از جمله برخورداری آنها از کارشناسان ساخت موشک را نمی‌توان دستکم گرفت.
روسیه ادعای تحویل موشک از ایران به انصار الله یمن را رد کردولادیمیر دیدوشکین در گفت‌وگو با خبرگزاری ایتارتاس روسیه در واکنش به ادعای واهی نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل مبنی بر تحویل موشک از ایران به گروه انصار الله یمن گفت: ما درخصوص امکان صادرات چنین موشک بزرگی از ایران در سایه سلطه هوایی و دریایی ائتلاف عربی (متجاوز به یمن) بر سواحل و خاک یمن، شک و تردید جدی داریم.

وی تاکید کرد: ماهوارهای آمریکا و انگلیس به ائتلاف عربی در پیگیری قاچاق احتمالی سلاح به داخل یمن کمک می کنند و ناتوانی ائتلاف در رصد و شناسایی موشکی که طول آن چندین متر  است، امری محال و غیرممکن است.

سفیر روسیه بار دیگر با رد امکان وارد کردن موشک به داخل خاک یمن با توجه به محاصره همه جانبه آن توسط ائتلاف عربی متجاوز به یمن در سایه حمایت و کمک آمریکا و انگلیس گفت: رسانه ها هر روز از شلیک انواع موشک از یمن به اهدافی در داخل و خارج از آن خبر می دهند.. نمی توان این موشک ها را به طور دوره ای و به میزان کافی جلوی چشم ائتلاف وارد کرد.

وی تاکید کرد: نباید قدرت و توانمندیهای خود یمنی ها را دستکم گرفت. به نظر می رسد کارشناسان بسیاری در زمینه های مختلف از جمله ساخت موشک (در یمن) هستند و برایم جای تعجب ندارد که این موشک ها دست ساز باشند.

سفیر روسیه همچنین خواستار پایان دادن به جنگ در یمن در سریعترین زمان ممکن شد.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
یمینی ها بایددرکوتاه ترین زمان درخاک ایران وروسیه اموزش ببینند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار