کد خبر: 885774
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
الجبیر:
«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی می‌گوید که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص برقراری صلح بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی جدی است.

«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی می‌گوید که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص برقراری صلح بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی جدی است.

الجبیر در مصاحبه با کانال «فرانس 24» تصریح کرد که آمریکایی‌ها در حال رایزنی با همه طرف‌ها از جمله عربستان و تلفیق دیدگاه‌های همه این طرف‌ها هستند و گفته‌اند که برای تدوین طرح سازش در خاورمیانه به زمان زیادی نیاز دارند.

وزیر خارجه عربستان افزود: هنوز مشخص نیست که آیا پیشنهادات دولت آمریکا برای دولت آمریکا برای دو طرف (فلسطینی و اسرائیلی) قابل قبول است یا خیر زیرا به عقیده من هنوز طرح آمریکا تکمیل نشده است.

الجبیر همچنین مدعی شد که در حال حاضر هیچ گونه رابطه‌ای بین عربستان و رژیم صهیونیستی وجود ندارد با وجود اینکه نگرانی از نفوذ ایران در منطقه، نگرانی مشترکی برای هر دو طرف است.

وی در عین حال تأکید کرد که ریاض نقشه راهی برای برقراری روابط دیپلماتیک کامل با اسرائیل در صورت دستیابی به توافق صلح با فلسطینیان، آماده کرده است.

این اظهارات الجبیر در حالی است که سخنان اخیر ترامپ درباره به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به قدس، خشم فلسطینیان را به دنبال داشته و با محکومیت بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی مواجه شده است.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رمضانعلی محمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
0
بسم الله.باسلام .الکفر ملة واحدة.اقایانی که دنبال مذاکره با این بوزینه اموی هستند چه نقشه راهی را دنبال میکنند؟ ایا نمیشود گفت که موضع انفعال ودعوت صرف به مذاکره بدون قدرت نمایی عملی در مقابل این عفریته های پارک ژوراسیک شورای همکاری که نطفه ناپاکشان را صهیونیزم در رحم قبیله جاهلی بیابانهای نجد کاشته موجب وقاحت بیشتر این قوم وحشی بی شرف میشود .هرچند گویند بیرون امدن ابلیس رجیم واذنابش لعنت الله علیهم ز پرده ریا سرنوشت محتوم نفرین شدگان بدبخت درگاه خداوند قهار عز اسمه است که بیچاره یعنی بیچاره چاره ای ندارد .اما شما اینجا چه میکنید؟خودتان را نجات دهید که امت در حصن حصین ولایت امیرالمومنین علیه السلام در محفل عشق محو تماشای یوسف زمانه خود فخر عالم شیعه حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی خوش به تسبیح حق مشغولند .والسلام .شهرک اندیشه.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار