کد خبر: 885704
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
هجدهمین دوره نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی با معرفی شرکت گاز استان به عنوان غرفه برتر به کار خود پایان داد.

در مراسم اختتامیه این نمایشگاه که  بیستم آذرماه با حضور استاندار و جمعی از مدیران ارشد استانی برگزار شد، هیات داوری کمیسیون ارزیابی برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه پژوهش و فناوری استان در سال 96، با اکثریت آرا شرکت گاز خراسان رضوی را به عنوان غرفه برتر انتخاب کرد.

بر طبق اعلام رسمی کمیته برگزاری این نمایشگاه، ارائه دستاوردهای جدید پژوهشی، بکارگیری شیوه‌های نوین طراحی و ایده‌پردازی در معرفی دستاوردهای علمی و نحوه برونداد نهایی تحقیقات از مهترین دلایل کسب این عنوان محسوب می شود.

در لوح اهدایی این نمایشگاه که به امضای محمد کافی دبیرکل هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری استان خطاب به مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی رسیده آمده است: "بی تردید برگزاری باشکوه و تاثیرگذار رویداد گرامیداشت هفته پژوهش وفناوری استان خراسان رضوی مرهون حضور ارزشمند جنابعالی و مشارکت مسئولانه اندیشمندان، پژوهشگران، فناوران و کارآفرینان دست اندرکار استان است. از اهتمام شایسته جناب عالی و همکاران محترمتان به توسعه پژوهش و فناوری تقدیر نموده و توفیق روزافزون جناب عالی را از خداوند متعال خواستارم.

هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان خراسان رضوی با حضور 400 غرفه و در فضایی به مساحت 9 هزار متر مربع برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار