کد خبر: 885690
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
وزیرکشور از اتمام ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ مسکن موقت از ۸ هزار مسکن موقتی که بر عهده قرارگاه خاتم بود خبر داد.
مهر: عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه شورای عالی مدیریت بحران کشور که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، گفت: در این جلسه گزارش از آخرین وضعیت زلزله کرمانشاه توسط استاندار کرمانشاه و همچنین گزارشی از سوی آقای تابش در موضوع مسکن های موقت و دائم ارایه شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه به عنوان قرارگاه خاتم الانبیاء که مسئول مسکن موقت در کرمانشاه هستند گزارشی در این خصوص ارایه دادند، افزود: جمع بندی جلسه این شد که در حوزه های مختلفی که در حال حاضر مورد نیاز در مناطق زلزله زده است از جمله کمک های بلاعوض و دادن تسهیلات و امور زیربنایی و همچنین واحدهای تولیدی، صنفی و کشاورزی نهایی شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه قرار بود قرارگاه خاتم الانبیا ۸ هزار مسکن موقت را طی ۴۵ روز تحویل دهند که امروز اعلام کردند ۲۷۰۰ مورد تقریبا تمام شده و ۶ هزار مورد فوندانسیون آن تکمیل شده است گفت: قرار است بقیه مسکن ها در زمانبندی تعیین شده به اتمام برسد.

رحمانی فضلی گفت: از دو هزار واحدی که قرار است توسط ارتش ساخته شود آنها اعلام آمادگی کرده اند که ظرف ۳۵ روز آن را تحویل دهند و امیدواریم که این واحدها در موعد مقرر تحویل داده شوند .

وی افزود: قطعا خانواده ها در کرمانشاه در شرایط کنونی که خانه اشان خراب شده یا مصدوم و مجروح دارند و خسارت های مالی را متحمل شده اند تحت فشارهای روحی و روانی هستند و هوای سرد زمستان ممکن است آنها را تحت فشار قرار دهد و ما آنها را به صبر دعوت می کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه همه همکاران با شتاب بیشتر باید نسبت به تالمات این عزیزان و نیازهای آنها پاسخگو باشند، گفت: در جمع بندی جلسه آقای جهانگیری تصمیمات را به ستاد واگذار کردند و ما امیدواریم در جهت خدمات رسانی بهتر بتوانیم اقدامات لازم را با کمک خداوند به انجام برسانیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Bloueskyiran
|
France
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
0
خوب سپاه و ارتش که وظیفه خونه ساختن رو به عهده گرفتن
لطفا دولت اعلام کنه غیر از دعوت به صبر چه چیزی به عهده گرفته؟
#دولت_حرف
#دولت_حرف_مفت
#دولت_بی_درد
#دولت_دروغ
#سلبریتی_...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار