کد خبر: 885654
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي گفت: برخي كتاب‌ها با مُهر جعلي اين سازمان در مدارس بين دانش‌آموزان پخش مي‌شود. 
حجت‌الاسلام والمسلمين محي‌الدين بهرام محمديان اظهار داشت: بايد اقدام پژوهي و درس‌پژوهي را بر مبناي مسائل كلاس انجام دهند، اما دو سال است كه داريم راه را در معلم‌پژوهي به اشتباه مي‌رويم. 
وي ادامه داد: معلم‌پژوهي بر مبناي مشاهدات باليني يك معلم اتفاق مي‌افتد و از يك مسئله به همراه ارائه راهكار تشكيل مي‌شود و در واقع تجربه‌نگاري است كه در كشور توسط معلمان كم به آن پرداخته مي‌شود.  محمديان عنوان كرد: معلم بايد دانش‌آموز را به فكر كردن وادار كند و تنها انتقال‌دهنده صرف دانش نباشد، اما برخي معلمان دانش‌آموز را به اشتباه به كتب كمك درسي ارجاع مي‌دهند. 
وي تصريح كرد: ما بايد دانش‌آموز را براي زندگي تربيت كنيم و نه براي كنكور؛ دانش‌آموزي كه به دليل استرس سنگ‌كوب كرد، خانواده و معلمش به دليل وارد كردن استرس به او مسئول هستند. 
محمديان اظهار داشت: برخي كتاب‌ها با مُهر جعلي سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي در مدارس بين دانش‌آموزان پخش مي‌شود؛ در حالي كه به كلي دعوت به استفاده از كتب كمك درسي فكر كردن بين دانش‌آموزان را متوقف مي‌كند؛ بايد به دانش‌آموزان ميدان سؤال پرسيدن داده شود تا درس‌ها را بهتر ياد بگيرند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار