کد خبر: 885546
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر با حضور ۲۵۰ ناشر با ۳۵ هزار عنوان کتاب در محل نمایشگاه­ های بین المللی بوشهر خبر داد.

حمیده ماحوزی گفت:در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر 35 هزار عنوان کتاب در حوزه‌های کودک و نوجوان، دانشگاهى، حقوق، هنر، کشاورزى، قرآنی،کمک آموزشی، اجتماعی، تاریخی و زبان ارائه می‌شود.

وی انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت کتاب را یکی از موفقیت‌های امسال استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در این عرصه 32 نوع فعالیت در عرصه کتابخوانی در مناطق مختلف اجرا می شود و در این راستا 1700 باشگاه کتابخوانی در بوشهر فعال شده که هر باشگاه 15 دانش‌آموز و یک مربی و دبیر مدرسه تحت پوشش کتابخوانی دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر با همکارى معاونت فرهنگى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى، مؤسسه نمایشگاه‌هاى فرهنگى ایران، استاندارى و سایر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار می‌شود.

ماحوزی هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را ترویج فرهنگ کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه و دسترسی آسان مردم به کتاب‌های مورد نظر دانست و تصریح کرد: تشویق و ترغیب افراد جامعه به این رویداد فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر است.

وی با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی از 23 تا 28 آذر در بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های جنبی مختلف و متنوعی نسبت به سال‌های گذشته با همکاری سایر دستگاه‌ها، انجمن‌ها و موسسات برگزار می‌شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار