کد خبر: 885537
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا:
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان معادل ۱۰ میلیارد دلار از دولت طلب داریم، گفت: ستاره خلیج فارس از ۱۰ روز پیش بنزین یورو ۵ تولید می‌کند.

جوان آنلاین: عبادالله عبداللهی امروز در نشست خبری در پاسخ به فارس اظهار داشت: مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان معادل۱۰میلیارد دلار از دولت طلب داریم.

وی با بیان اینکه حاضریم ۱۰۰ فروند کشتی در صدرا بسازیم و این ظرفیت در صدرا وجود دارد، گفت: یک سکو در صدرا تکمیل شد و اماده انتقال است و بقیه ۹ سکو نیز تا ۸۵ درصد پیشرفت دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با تاکید بر اینکه ۲۵ درصد هزینه اجرای خط آهن چابهار به زاهدان را قرارگاه بر عهده گرفت،‌ اظهار داشت: ستاره خلیج فارس از ۱۰ روز پیش بنزین یورو ۵ تولید میکند و تاکنون ۳.۵ میلیارد لیتر فراورده نفتی در این پالایشگاه تولید شده است.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
با این حساب روحانی و دولت نا کارامدش باید کاسه و کوزه را جمع کنند زیرا این بودجه تحویلی به مجلس که هزاران مشکل دارد جوابکوی وعده های الکی دولت نیست جه برسد به بدهی هایشان
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
متاسفانه تدبیر این دولت برای اشتغال زایی و درآمد بیگانگان است تا عمران و آبادانی مملکت . کار به جایی رسیده وقتی در تلویزیون فعالیت یک کارخانه تولیدی ایرانی را نشان می دهد یک اضطراب در ذهن ما می افتد که ای کاش این را پخش نمی کرد ! چون دولت اگر متوجه شود با واردات اجناس مشابه خارجی و یا هر سیاستی شده آن را به تعطیلی می کشاند .
حالا که زورش به سپاه نمی رسد با نیش هایی مانند دولت تفنگدار و ... زهرش را می ریزد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار