کد خبر: 885532
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
سخنگوی ناجا در واکنش به مشکلات بودجه سال آینده و کاهش قابل توجه بودجه مرزبانی در سال آینده از بررسی بودجه سال آینده پلیس توسط کارشناسان نیروی انتظامی خبر داد.
تسنیم: سردار سعید منتظرالمهدی  در واکنش به کاهش 93 درصدی بودجه مرزبانی در لایحه بودجه سال آینده کشور و همچنین کاهش عجیب بودجه ناجا در تامین تجهیزات مورد نیاز اظهار کرد: در حال حاضر همکاران ما در حال بازبینی و بررسی کارشناسانه لایحه بودجه سال آینده هستند و تا تکمیل فرایند بررسی نمی‌توانیم نظر خود را در خصوص بودجه سال آینده ناجا اعلام کنیم.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد:‌ نکته حائز اهمیت آن است که نیروی انتظامی برای انجام ماموریت‌های خود همواره با مشکلات بودجه‌ای مواجه بوده و نیازمند بهسازی، بازسازی و نوسازی زیرساخت‌ها هستیم.

به دنبال تقدیم لایحه بودجه سال 97 کشور از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی، بودجه زیرمجموعه ناجا در بخش‌های مهم و قابل تاملی به صورت جدی کاهش داشته و به عنوان مثال بودجه مرزبانی با کاهشی 93 درصدی به حدود 10 میلیارد تومان رسیده است؛ علاوه بر این، در بخش خرید سلاح، تجهیزات و تقویت بنیه انتظامی نیز با کاهشی 80 درصدی بودجه این بخش به 48 میلیارد تومان کاهش یافته است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
واقعا وقتی ی سری مدیر بی کفایت در دولت نیستن و تصمیم میگیرن بیشتر ازاین نمیشه انتظار داشت......منافقان..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
3
خوبه متناسب با اون بودجه قوه قضائیه رو هم به نصف کاهش دادن تا موازنه بین عملکرد ضابطین قضائی و محاکم قضائی ایجاد بشه!تدبیر یعنی این!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار