کد خبر: 885530
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد:در این ۸ بعد مشخص، در هر بعد ۵ شاخص تعریف شده است و در مجموع ۴۰ شاخص بسیجی مطلوب عنوان شده است
حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، درحاشیه رونمایی از کتاب منظومه فکری و رفتاری بسیجی مطلوب که امروز صبح در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: حدود سه سالی هست که تیم علمی پژوهشی از پژوهشگاه امام صادق قم در حال کار تحقیقی پیرامون شاخص‌های بسیجی مطلوب از نظر امام خامنه‌ای هستند.
حجت الاسلام تویسرکانی افزود: در این کتاب اندیشه‌های رهبری اندیشه‌های امام خمینی (ره)، اهل بیت (ع) و به قرآن مستند سازی می‌شود؛ یعنی اسناد بالادستی کتاب اندیشه امام خمینی، سیره و روایات و کلام معصومین و ایات قران است.
نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این کتاب در دوجلد تهیه شده است، خاطر نشان کرد: منظومه فکری رفتاری بسیجی مطلوب در ۸ عرصه فردی، خانوادگی، سازمانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی رزمی و اقتصادی تنظیم شده است.
حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد:در این ۸ بعد مشخص، در هر بعد ۵ شاخص تعریف شده است و در مجموع ۴۰ شاخص بسیجی مطلوب عنوان شده است و هرکدام از این ۴۰ شاخص ۵ سنجه دارند که در مجموع ۲۰۰ معیار سنجش در این کتاب مشخص شده است.
 
 دراین مراسم سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تشکر از گرد اورنده و عوامل این کتاب گفت: با تدوین این کتاب کار خیلی بزرگی انجام شده است.
سردار غیب پرور ادامه داد:بسیج و فراتر از بسیج نیازمند چینی اثاری است و نبایدتولید چنین اثاری مورد غفلت واقع شود.این اثار باید در غالب تعالیات باشد که مورد توجه ماست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار