کد خبر: 885529
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
اسامی نهایی پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور برای طی مراحل استخدام پیمانی در وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.
مهر: اسامی نهایی پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور برای طی مراحل استخدام پیمانی در وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

اسامی نهایی ۵ هزار و ۲۲۴ نفر از پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (برگزار شده در ۳ شهریورماه ۹۶) برای طی سایر مراحل استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

از تعداد ۵ هزار و ۲۲۴ نفر از پذیرفته شده نهایی تعداد ۲ هزار و ۷۰۱ نفر زن و ۲ هزار و ۵۲۳ نفر مرد هستند.

پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش)، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی) به شرح اعلام شده در اطلاعیه سازمان سنجش اقدام کنند.

داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام و یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

قبول شدگان جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات کل آموزش و پرورش استان(ادارات امور اداری) مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

پذیرفته شدگان قبل از مراجعه به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش محل استخدام استان باید اقدامات اعلام شده را به عمل آورند.

درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه تخصصی، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی(حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی) به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان محل خدمت خود ارسال کرده و یا به صورت حضوری تحویل دهند.

مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود. عدم تکمیل فرم مربوطه و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت به منزله انصراف از استخدام تلقی می شود.

معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت های عمومی صورت می پذیرد، بر این اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در ادارات امور اداری ادارات کل استانها نسبت به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و ... به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام کنند.

چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

درصورت تائید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و .... پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظور در سایت www.medu.ir درج خواهد شد مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار