کد خبر: 885509
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
کاخ سفید:
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه هیچ ضرب‌الاجلی برای کنگره در زمینه برجام تعیین نشده بود تاکید کرد که اگر توافق در کنگره و توسط متحدان آمریکا اصلاح نشود خاتمه خواهد یافت.

جوان‌آنلاین: کاخ سفید شب گذشته اعلام کرد که به تلاش و تشویق برای پیشرفت در زمینه اصلاح توافق هسته‌ای ایران در کنگره این کشور ادامه می‌دهد.

سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید در واکنش به گزارش‌ها درباره اینکه کنگره آمریکا تا کنون هیچ طرحی برای بازگرداندن تحریمها تا پایان مهلت تعیین شده از سوی ترامپ در اواخر ماه دسامبر ندارد گفت: در واقع هیچ ضرب الاجلی برای اقدام تا پایان هفته بعد تعیین نشده بود و دولت هم هیچ درخواستی از کنگره برای ارائه طرحی در زمینه بازگرداندن تحریمها نداشته است. 

دونالد ترامپ در ماه اکتبر اعلام کرد که وی پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید نمی‌کند و از طریق کنگره و کشورهای متحد خود تلاش می‌کند آن را اصلاح کند و تغییر دهد. 

وی هشدار داد که اگر اصلاحات لازم از طریق کنگره و متحدان آمریکا در گروه 1+5 انجام نشود برجام متوقف خواهد شد.

روز چهارشنبه قرار است نشستی در وین میان نمایندگان ایران و 1+5 تشکیل شود. وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده که استفان شانون تیم آمریکایی را در این نشت رهبری خواهد کرد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رمضانعلی محمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
1
بسم الله .باسلام .ازشواهد برهر انسان هوشیاری معلوم ومشخص است که این بازی وسطی که دولت تدبیر با بی تدبیری برجام نقش گرگ وسط زمین بازی را رایگان بعهده گرفته تا صبح دولتشان میدمد ادامه دارد وبا این اقتداری که از خود نشان میدهد تا جان دارد باید بین شیطان بزرگ واروپا از این طرف به ان طرف زمین بازی بدود ونتواند خارج شود از این دور باطل زدن خود فعلا" که جهت وقت کشی و.خسته کردن وامتیاز گرفتن وبنجل فروشی بیشتر اروپا شیطان بزرگ با این دست وان دست کردن توپ بازی بین کنگره ودولت کثیفشان دست به تمسخر لژ پاستور نشینان زده اند الحمدلله والمنة که رزمندگان دلاور امت اسلام عزیز با تودهنی به خنده کریه داعشی شان جواب امت ولایتمدار ایران را همیشه داده و به گریه وادارشان کرده اند ودر لبنان وغزه وجولان وکرانه باختری ویمن ووو دندانهای نکبتشان را خواهند شکست. فعلا" که گوساله سامری در حجاز به اتش نابودی هر لحظه نزدیک ونزدیکتر میشود چون تا خامنه ای رهبر ماست دست خدابرسرماست .حسبناالله ونعم الوکیل نعم المولی ونعم النصیر.والسلام.شهرک اندیشه.
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
1
سخنگوی کاخ سفید " از شاخ وشانه کشیدن های ترامپ برای
کره شمالی " تا مذاکره بدون پیش شرط بگوئید " منتظرسخنان تازه
هستیم.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
بدرک که برجام متوقف میشود هرچه زودتر بهتر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار