کد خبر: 885508
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
ولایتی:
مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدون دعوت آمده‌اند و با زور و خوی استکباری دنبال سلطه‌جویی هستند، گفت: آمریکایی‌ها هم در سوریه و هم در عراق به‌ویژه در رقه دنبال این هستند که آشوب مجدد ایجاد کنند.
جوان آنلاین: علی‌اکبر ولایتی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه عوامل اصلی آمریکا برای ایجاد آشوب در منطقه از بین رفته است اظهار کرد: آمریکایی‌ها هم چه بخواهند و چه نخواهند باید از منطقه بروند، هیچ دلیلی برای اینکه آمریکا در این منطقه حضور داشته باشد وجود ندارد، اینجا منطقه مردم همین خطه است.

وی با تأکید بر اینکه در غرب آسیا کسانی باید حضور داشته باشند که اهل غرب آسیا باشند و یا به‌دعوت دولت‌های قانونی کشورها حضور یابند، افزود: ایران با دعوت قانونی دولت‌های عراق و سوریه در این کشورها حضور مستشاری داشته و دارد.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدون دعوت آمده‌اند و با زور و خوی استکباری به‌دنبال سلطه‌جویی هستند ابراز داشت: آمریکا هم در سوریه و هم در عراق به‌ویژه در رقه به‌دنبال این هستند که آشوب مجدد ایجاد کنند.

ولایتی تصریح کرد: قطعاً دولت و مردم سوریه و خط مقاومت آمریکایی‌ها را از جاهایی از سوریه که در اشغال آنهاست خارج کرده و با سرشکستگی از این مناطق خارج خواهند کرد.

وی در مورد تصمیم ترامپ در موافقت با انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس و آینده منطقه گفت: کار ترامپ، جرقه‌ای به انبار باروت عواطف و اعتقادات دینی جهان اسلام زده است، کاری بدتر از این نمی‌شد که یک رئیس جمهور آمریکا بتواند انجام دهد، رؤسای جمهوری قبلی جرئت جابه‌جایی پایتخت به قدس را نداشتند ولی احتیاج به فردی بود که در تصمیم گیری‌هایش چندان تعقل حاکم نیست و ترامپ این کار را انجام داد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: درست است که شهر قدس مورد بی‌حرمتی قرار گرفته و آمریکایی‌ها می‌خواهند سفارت خود را انتقال دهند ولی بدانند که از این پس مسلمانان به‌خصوص فلسطینیان و حامیانشان نخواهند گذاشت آب خوش از گلوی صهیونیست‌ها و حامیانشان که آمریکایی‌هاست پایین برود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
اقای ولایتی لطف کن یکی از هزار شغلت را به شخص دیکری بده تا شاید بتواند جمعی از جوانان بیکار را بکار مشغول کنذ
said
|
Switzerland
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
0
سلام.اقای علی‌اکبر ولایتی باید امنیت این متجاوزان را گرفت انها برای استعمار و تفرقه در این منطقه حضور دارند باید مثل یک متجاوز با انها برخورد شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار