کد خبر: 885377
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
صدراعظم نوری در شورای شهر مطرح کرد
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: باید برای جلوگیری از آلودگی هوا، آب و خاک سیاست های بازدارنده اتخاذ شود.
زهرا صدر اعظم نوری در بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: ارتقاء شاخص های ایمنی و تاب آوری در برابر حوادث و سوانح طبیعی از جمله رویکردهای ما در کمیسیون سلامت شورای شهر به حساب می آید.

وی افزود: بهبود سیستم پیشگری، مدیریت بحران و رعایت اصول پدافند غیرعامل باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران توجه به سلامت اجتماعی را در ارتقا کیفیت زندگی شهروندان موثر دانست و اظهارکرد: توجه به سلامت اجتماعی و محیط زیست شهری در جهت ارتقاء سلامت شهروندی و کیفیت زندگی آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

صدر اعظم نوری ادامه داد: لازم است برای جلوگیری و کاهش آلودگی های آب، هوا، خاک و مواد غذایی سیاست های بازدارنده اتخاذ شود.

وی با تاکید بر لزوم صیانت و توسعه منابع و سرمایه های محیط طبیعی شهر به ویژه منابع آب تصریح کرد: توسعه فضاهای سبز و احیای اراضی طبیعی حریم مجموعه شهری تهران بزرگ از جمله موضوعات ضروری به حساب می آید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران جهت دهی به رویکردهای آموزشی و ارتقاء مشارکت های شهروندی در حوزه محیط زیست شهری را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: توجه به پهنه های کار و فعالیت و ساماندهی صنایع و مشاغل با رویکرد ارتقاء اقتصاد شهری باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار