کد خبر: 885350
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره ملی مطبوعات خبر داد
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی جشنواره ملی مطبوعات گفت: تاکنون 862 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی ارسال‌شده است.
قاسم مصفا ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی نخستین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی در دفتر سازمان بسیج رسانه گیلان اظهار کرد: اختتامیه جشنواره مذکور نیمه دوم دی‌ماه 96 در رشت برگزار می‌شود.
 
وی بابیان اینکه 10 دی‌ماه آخرین‌مهلت ارسال آثار برای دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات است، افزود: تاکنون بیش از 862 اثر به دبیرخانه جشنواره توسط اصحاب رسانه کشور ارسال‌شده است.
 
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی جشنواره ملی مطبوعات گفت: چگونگی پیگیری منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، فرمان هشت ماده‌‌ای امام خامنه‌ای به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی و نقش مسئولان در مبارزه با فساد اقتصادی ازجمله محورهای جشنواره ملی مطبوعات است.
 
مصفا تصریح کرد: بانکداری اسلامی حامی اقتصاد مقاومت، مطالبه مردمی در مبارزه با پول‌شویی و فساد اقتصاد،  ضرورت مبارزه با ویژه خواری و فساد اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش قانون‌گذاران در مبارزه با فساد اقتصادی از دیگر محورهای جشنواره ملی مطبوعات است.
 
وی بابیان اینکه جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی «مبارزه با مفاسد اقتصادی» در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی برگزار می‌شود، افزود: در بخش مطبوعات، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های سرمقاله، خبر، گزارش، یادداشت، عکس، مصاحبه و تیتر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.  
 
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی جشنواره ملی مطبوعات، خاطرنشان کرد: در بخش خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس و خبر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
 
جعفری گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه به آدرس گیلان ـ رشت، ابتدای شهرک امام خمینی (ره) ـ (حمیدیان)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان و یا از طریق پست الکترونیکی  basij.resane.gilan@chmail.ir ارسال نمایند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار