کد خبر: 885344
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
اختتامیه یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران با رونمایی از کاتالوگ دوسالانه و اعلام برگزیدگان در موزه هنرهای معاصر تهران به کار خود خاتمه می‌دهد.
مراسم اختتامیه یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران ساعت ۱۷:۳۰ جمعه ۲۴ آذر در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.
 
در مراسم اختتامیه، جوایز برگزیدگان یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران اهدا و کاتالوگ آثار این دوسالانه رونمایی می شود.
 
سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران گفت: کاریکاتوریست‌هایی از کشورهای اتریش، فرانسه، صربستان، پرتغال و هند میهمان دوسالانه هستند و در اختتامیه حضور دارند، همچنین چند کاریکاتوریست خارجی در روزهای آینده به عنوان میهمان حوزه هنری به ایران سفر می کنند که آنها نیز در اختتامیه یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران حضور خواهند داشت.
 
نمایشگاه یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران در سه بخش کارتون موضوعی با موضوع ایمنی و امنیت، کارتون آزاد و کاریکاتور با موضوع افراد مشهور دنیا اعم از بازیگر، ورزشکار، سیاستمدار و ... با 498 اثر از هفتم آذرماه در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار شده است.
 
در یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران کاریکاتوریست های ایران و 72 کشور از جمله ترکیه، برزیل، اندونزی، چین، صربستان، کرواسی، بلژیک، فرانسه، ایتالیا، لهستان، روسیه، اوکراین، آرژانتین، آمریکا، پرو و ... شرکت کرده اند.
 
یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران با حمایت دفتر هنرهای تجسمی، از سوی خانه کاریکاتور ایران و با مشارکت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار