کد خبر: 885313
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی کشور در ۵ رشته ورزشی از امروز سه شنبه در شهرستان رامسر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی با حضور ۲۵۰ ورزشکار از ۱۸ استان کشور در رشته های بسکتبال با ویلچر ۳ نفره، شنا، شطرنج، فوتبال روی میز و دارت به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از امروز سه شنبه ۲۱ آذرماه آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه این رقابتها که با همکاری انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران و فدراسیون جانبازان و معلولین آغاز شده است، شب گذشته با حضور محمد اسلامی استاندار مازندران، عباسعلی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، فرماندار رامسر، سید مهدی اسدزاده مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان و تعدادی از جانبازان نخاعی کشور در هتل کوثر رامسر برگزار شد.

محمد اسلامی استاندار مازندران در حاشیه این مراسم با اشاره به رشادت های جانبازان به عنوان بسیجی در طول ۸ سال دفاع مقدس گفت: همسران جانبازان نخاعی، ایثارگرتر از خود جانبازان هستند و افتخار می کنیم به این عزیزان، همسران و فرزندانشان که با دل و جان درخدمت این عزیزان جانباز نخاعی هستند.

پس از مراسم افتتاحیه، قرعه کشی بسکتبال با ویلچر ۳ نفره انجام شد که تیم ها در چهار گروه تقسیم شدند. بر این اساس دور مقدماتی بصورت دوره ای در سالن شهید چمران رامسر برگزار خواهد شد.

تقسیم بندی گروه ها به شرح زیر است :

گروه الف : خراسان رضوی الف ، یزد ، تهران ب ، فارس د

گروه ب : فارس الف ، آذربایجان شرقی ، گیلان ، تهران الف

گروه ج : اصفهان الف ، چهار محال و بختیاری ، خراسان رضوی ب ، فارس ب

گروه د : کرمانشاه الف ، فارس ج ، اصفهان ب ، قم ، اردبیل

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار