کد خبر: 885312
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
روزنامه مارکا اعلام کرد دلیل اصلی درگیری در دربی منچستریونایتد توهین یکی از بازیکنان سیتی به زلاتان در تونل ورزشگاه بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دربی شهر منچستر برگزار شد و بعد از برد شاگردان پپ گواردیولا بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم در تونل ورزشگاه درگیر شدند. مارکا اما دلیل این درگیری را افشا کرده است.

طبق ادعای روزنامه اسپانیایی شادی بازیکنان و اعضای تیم سیتی در تونل و زمین بازی چیزی نبوده که مورینیو بتواند آن را تحمل کند و در این باره به آن‌ها هشدار داده است. اما هشدارش کافی نبوده و درگیری زمانی بیشتر شده که یکی از اعضای سیتی خطاب به زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی یونایتد، گفته «تو زیاد حرف می‎زنی، اما خیلی هم اهل عمل کردن نیستی».

بعد از این جمله بوده که درگیری بیشتر شده و بازیکنان به سمت یکدیگر مشت و بطری پرتاب کردند. طبق گزارشات در این درگیری حداقل ۲۰ نفر حضور داشتند.

یکی از اصلی‎‏ترین شاکیان تذکر مورینیو به بازیکنان و اعضای منچسترسیتی مهمان که با برد ۲ بر یک در دربی منچستر اختلافشان را یونایتد را به عدد ۱۱ رساندند، ادرسون، دروازه‎بان سیتی بوده است. او به خوبی زبان پرتغالی را بلد است و به همین دلیل تذکر مورینیو عصبانی‏‎اش کرده است. بعد از آن هم روملو لوکاکو اولین کسی بوده که درگیری را با پرتاب کردن یک بطری به سمت بازیکنان سیتی آغاز کرده است.

احتمالا به زودی اتحادیه فوتبال انگلیس در این باره تصمیم خواهد گرفت و بازیکنانی را جریمه خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار