کد خبر: 885289
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مسابقه بسکتبال بین تیم های شهرداری اراک و شهرداری تبریز‎

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز به علت اعتراض و توهین و تهمت به کادر اجرایی مسابقه بین تیم های مهرام تهران و شهرداری تبریز به شش ماه محرومیت از شرکت در مسابقات تنبیه شد.

به گزارش پس از شکست تیم بسکتبال شهرداری تبریز برابر مهرام شهرام عباس‌پناه سرپرست تیم تبریزی به شدت به داوری اعتراض داشت و حتی به خبرنگاران هم در سالن آزادی توهین کرد. به همین دلیل کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با حضور نمایندگان دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، اداره کل دفتر حقوقی و اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان و کلیه اعضای کمیته برگزار کننده و با استناد به گزارش ناظران و داوران مسابقه سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز را به علت اعتراض و توهین و تهمت به کادر اجرایی این مسابقه به شش ماه محرومیت از شرکت در مسابقات و همراهی تیم تحت هر عنوان و پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


کمیته انضباطی همچنین آقای سعید صالح نیا بدنساز تیم شهرداری تبریز را به علت اهانت به داور میز به سه ماه محرومیت از همراهی تیم تنبیه کرد که با توجه به اظهارات و ابراز ندامت شدید وی در جلسه و تعهد نامبرده مبنی بر عدم تکرار تخلف و اعلام رضایت داور مربوطه به کمیته داوران و عدم سابقه وی در کمیته، محرومیت مذکور تا پایان مسابقات لیگ فصل جاری معلق که درصورت ارتکاب هرگونه تخلفی ، محرومیت قید شده نیز اجرا خواهد شد.


انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار